high end m16 series replica's

@sander of ik of hij sneller de trekker over haal Is lastig te bepalen. Maar wat wel degelijk een verschil kan maken: Is het gebruik van single of auto fire. Bij single maak je telkens weer contact en als bij auto éénmaal contact is gemaakt krijg je geen arcing meer. Echter schiet ik bijna altijd enkel-schots met mijn ICS en heeft de M27 de grootste tijd door gebracht op automatisch. Dan lijkt het mij toch bijzonder dat de vfc al kaduuk Is.

@Eviltwin-NL

Het lijkt mij bijzonder dat dat te wijten is aan het merk vfc?

Bij mijn l86 was de piston na 2 skirms gestript. Zou dat aan ics liggen? of ligt het gewoon aan het feit dat stock onderdelen eigenlijk altijd niet zo goed zijn en heb je gewoon geluk als ze langer dan 2 skirms mee gaan?

Ik ga voor de 2e optie ;-)

L85/86 heavy genoeg?
http://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-l86-a2-lsw&action=article&group_id=20000039&aid=674&lang=nl

Ik durf te wedden dat je binnen 2 weken weer een andere load-out wil.

gezien je vorige keuzes

@peter hij is wel mooi en super kwaliteit aangezien t van ICS is @Eviltwin-NL :p maar t is n brits/ australise replica
Maar t is full metal dat is al n plus punt

Maar wat heeft de grip achter op de kolf voor functie ?

Dacht al zoiets maar wist niet zeker is t ook om makkelijker te richten als je ligt ?

Ja dat bedoel ik met richten enzo ;)
Maar mag je hiermee wel highcaps gebruiken bij milsim ? Of ook niet ?
@sander

Ja natuurlijk mag dat, het is een lsw van origine dus een high cap is wel noodzakelijk.
Ik gebruik altijd 5 midcaps en dan 2 highcaps voor als ik support moet geven

Hoezo is de fps laag? Waar haal je die info vandaan? En voor een lsw mag je highcaps cq box mags gebruiken

Staat op de site
300 fps met .20 gram bb's
Of is 300-320 normaal voor een LSW ?

Je hebt geen te lage FPS.. Het gaat meer om je afstellingen van alles. Dan iets van een te lage FPS. Dat de meeste airsofter FPS geil zijn, betekend niet dat je hier door direct verder komt dan de rest.

Em ja deze heeft een quikspring change systeem, waarmee je onder de 3 min de veer kan vervangen.

En jan zei dat je geen high caps mocht gebruiken of is dat alleen voor de assault replica's ?