R
Robin2k7
Zou ze toch maar voor de goede orde niet in het zicht hangen maar zo,n rek is wel gaaf hoor .
Het gemiddelde slot dat je op een kast hebt zitten hebben ze meestal ook er binnen een minuut af.
Dit staat er in de huishoudelijke reglementen:
Bekijk bijlage 2147
Definieer hier maar eens uit dat een koffer met slot geen deugdelijke opslag is.
Is het niet zo dat je replica's überhaupt niet zichtbaar mogen zijn voor anderen?
Alleen gaan de statuten boven het HR.
Art. 14 lid 3a: opslaan in deugdelijk en in beginsel stationaire opslag met sluitwerk.
En een koffer is mobiel, niet stationair.
Hopen dat ze het dan aanpassen bij volgende regel aanpassing. Persoonlijk hoop ik dat ze de HR dan gelijk trekken aan de statuten.... . Voor de rest moet je ook geen tegenstrijdigheid hebben tussen verschillende documenten zeker als het hier om gaat.
Is dit volgens de regels toegestaan? Ik ken meer mensen die dit doen maar een eventuele inbreker kan nog steeds zo al je replica's meenemen...
Je replica's alleen in een koffer(met slotje) opslaan mag niet, deze moet alsnog in een kast met deugdelijke sluiting opgeborgen worden. Of de kamer waar deze in ligt afgesloten kan worden met een slot en jij de enige met toegang tot deze kamer bent dan mag het wel...Is dit volgens de regels toegestaan? Ik ken meer mensen die dit doen maar een eventuele inbreker kan nog steeds zo al je replica's meenemen...
Ik heb ook een lockerkast gekocht!
Gewoon even rond zoeken op het internet en dan vind je er vanzelf een.
Ik ben het niet helemaal met je eens, voor airsoft replica's mag dit namelijk gewoon. Ze mogen 'niet voorhande liggen, zodat ze niet direct voor bedreiging en afdreiging geschikt zijn.' Dat geldt voor opslag en vervoer, daarmee wordt bedoeld uit het zicht en/of in een afgesloten kist/koffer/ruimte, dat is afdoende.Je replica's alleen in een koffer(met slotje) opslaan mag niet, deze moet alsnog in een kast met deugdelijke sluiting opgeborgen worden. Of de kamer waar deze in ligt afgesloten kan worden met een slot en jij de enige met toegang tot deze kamer bent dan mag het wel...
Tja, kunnen ze inderdaad doen, maar zolang daar geen enkele noodzaak voor is en daarbij geen enkele vorm van controle is gaan ze hier geen tijd en energie in steken.