Ik denk dat Stey de spijker op z'n kop slaat. Van alle airsoft forums leek mij deze het meest toegankelijk. Ik weet nog dat ik een dikke maand geleden mijn eerste "Stel je voor" post maakte op dit forum. Om 1 of andere reden dacht ik dat airsoftclubnederland een soort van NABV forum was of echt gelieerd was aan. Ook na filmpjes op youtube van Jan, introductiedagen zag ik airsoftclubnederland als "de" airsoftclub om lid van te worden. En ik schik eigenlijk wel een beetje dat ACN "maar" 26 leden heeft.
Al die filmpjes, de toegankelijkheid, vriendelijkheid heeft mij echt overgehaald om actief te gaan airsoften. Ik lees ook wel andere nederlandse airsoft forums, maar post er nooit. Alleen een "stel je voor" topic mocht ik in de toekomst reply-en op een marktplaats aankoop.
Ik ben zelf in m'n 1tje, geen vrienden/kennissen die ook aan airsoft doen, te duur, geen tijd of geen interesse. Op dit forum wordt ook echt Skirms aangekondigd b.v. Balls & Arrows a.s. wie gaat er mee? Dit zie ik toch niet op andere forums. Voor de individuele speler vindt ik dit wel relax. Ik ga zondag a.s. weer Skirmen voor de !4de! keer.
ACN als platform, en non-acn forumleden hebben mij echt overgehaald om actief te gaan airsoften (dank daarvoor Ruskies en anderen!). Hiermee heb ik ook een "drive" om nieuwe leden "aan het handje" mee te nemen in de airsoftsport op dezelfde manier hoe ik erin ben gerold!
Wat ik ook meerdere keer lees is dat men denkt dat ACN veeeel groter is dan het werkelijk is, want dat dacht ik ook. Ik zou zeggen doe daar wat mee!