Hoe zien jullie ACN?

Net als Chaosstate, Rebel, Stey, Strelok zit ik hier voor de gezeligheid en om de nieuwe leden op weg te helpen binnen onze sport. Ook heb ik er een via ACN een airsoft team aan over gehouden (o.a. bovenstaande heren) en een hoop nieuwe vrienden tegelijk, waar voor mijn dank :D

Ook kan ik me vinden in het idee dat er weinig "echte" acn leden op het forum komen. Zie vladi redelijk vaak voorbij komen en de mods en thats about it. Zou het persoonlijk leuk vinden om de rest ook eens te spreken! Maar goed, zoals hierboven aangegeven is dat aan de leden zelf om te bepalen.
 
Ik vind het hier overzichtelijker en actiever dan op airsoft.nl forum. De hulp die hier geboden wordt/die je kan geven maakt het forum goed.
In het veld paar keer met acn leden gespeeld en dat was gezellig en ging goed.
Wel een minpuntje maar dit is op MT niveau en pm ik naar @Jan hij kan zelf kiezen of hij het post of niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Mijn hoop was dat er vaker, naast de introductiedagen, skirms zouden zijn waarbij dat niveau van tactisch spelen gehaald zou worden. Helaas is dat niet het geval. Alle skirms die ik sindsdien heb gespeeld bestaan voornamelijk uit CTF, DM en wat simpele missies bij velden als B&A.
Jammer om te horen @Hertenvacht Wat dat betreft hebben we het dus eigenlijk mooier gemaakt dan het is. Als je de 21e mee kan naar Ulicoten voor een gewone skirm kunnen we weer tactisch spelen ^_^

Ik heb inmiddels ook op een aantal plekken het word "lid" of "leden" aangepast voor "airsofters" en af en toe waar dat logischer stond "forum bezoeker". Zo zal hopelijk duidelijk worden dat de 1000 leden die er stonden, geen ACN leden waren :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Hertenvacht
Ik denk dat een grote misconceptie is dat mensen denken dat ACN een organisatie is. Maar we zijn eigenlijk gewoon een airsoft team. Ik vermoed dat de meeste misverstanden hier uit voortkomen..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Heb in mijn introductie reeds verteld hoe ik met airsoft in contact kwam. De introductie skirm van vorig jaar staat me nog steeds helder voor ogen. Ontzettend leuke dag gehad. Het forum is een gezellig open platform waar ik iedere ochtend als ik op kantoor kom voor werktijd effe op rondneus. Net als een aantal andere spelers ook mijn eigen vaste groepje "ontdekt", door een pm van @Jorst in contact gekomen met @Boudewijn en sindsdien reeds een aantal leuke avonden in Den Haag gehad. Met de zorg voor de Twins of Doom heb ik helaas niet echt de tijd om hele dagen op een skirm door te brengen, maar zodra die tijd er is zal ik ook zeker meer gaan spelen en hoop dan ook zeker nog een hoop forumleden (al dan niet ACN-lid) te ontmoeten. Kortom, keep up the good work :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en Jan
Forum is overzichtelijk, er heerst een goede sfeer en mensen willen je hier met de beste bedoelingen helpen.
Ook is het leuk als je elkaar op het veld tegenkomt. Zoals die groep russen bij Balls & Arrows ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Stey
@Jan @campesteijn @Sander

En nu gaan "we" de vraag omkeren. Hoe ziet ACN ons? :D:p

Ik zie jullie door een bril, oh wait niet letterlijk :p
Als een hele leuke community waar iedereen terecht kan, voor zo'n beetje alles. Vooral dat elke vraag die wordt gesteld tot het forum best wordt beantwoordt op een vriendelijke manier is echt relaxed. Ook is het altijd leuk om met mensen op te trekken als er een skirm topic opengaat en opeens 30 man er staat. (straks de 21e staat er 13+ man alweer op Ulicoten)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Stey
Ik herken me goed in wat iedereen gezegd heeft, het is inderdaad een gezellig en open forum. Je kan vragen stellen en kennis delen.

En er heerst een community gevoel, iedereen kent elkaar min of meer. En iedereen behandelt elkaar met respect. Kudos hiervoor

En je ontmoet inderdaad veel nieuwe mensen, wat ik zelf een plus vindt. Zo heb ik veel van de russen zowel online en rl gemeet.

Heb zelf ook tijdens mn skirms met de russen opgetrokken, vindt het altijd gezellig. Iedereen is heel aardig.

Kortom bedankt iedereen voor de fijne community en de gezelligheid!
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey en Pietjepuk123
@Jan @campesteijn @Sander

En nu gaan "we" de vraag omkeren. Hoe ziet ACN ons? :D:p

Ik ga me hier niet over uitlaten. Dat zou te negatief zijn.:p

Nee zonder gekheid.
Dit is een awesome groep welke nooit te beroerd is om iemand te helpen op wat voor manier ook.
We behandelen elkaar gewoon met respect (wat helaas niet op elk forum het geval is)
Dus ben wel trots op dit forum en de mensen die er komen.
Voel me ook vereerd als moderator en hoef praktisch nooit in te grijpen.
Alleen af en toe op spam bots etc.
 
Bijna een jaar hier op het forum, en meerdere overigens. Maar nergens is de sfeer zoals hij hier is. Relaxed en met respect voor elkaar.
Lees hier regelmatig mee, en pak hier en daar mijn tips en tricks mee, verder kan je dingen die je hier leest cross checken met andere fora. Zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel wetenschap.
Ik ben ook wel een lone warrior dus ben vaak alleen op skirms te vinden :). Ooit begonnen op een ACN dag in Ullicoten met @Jan als squadleader.
Dus best leuk om zondag @Jan en andere (weer) te zien.

Dus heren hou de sfeer zoals deze is, dat zit namelijk wel goed. @Sander ik weet wat het is om te moderaten dus prettig om te lezen dat je maar zo weinig hoeft in te grijpen, geeft namelijk direct aan hoe goed de sfeer is op het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, Sander en Vladimir