Ik snap niet dat er altijd mensen uitflappen dat HPA de allergrootste boosdoeners zijn , voorbeeld in deze topic hoor ik ROF 50 voorbijkomen ?
Ik heb een HPA systeem en ik haal de 13 -14 of zo , maar uh laatst bij RSL airsoft schoot een Belgische meneer om een hoekie afstand 4 meter of zo full auto op het gezicht van een persoon , persoonlijk heb ik ook liever dan met wat minder sproeit al vind ik het vaak nog wel meevallen , maar je maakt het mee dat mensen je kunnen pangen en dat je vervolgens de volle laag in je gezicht krijgt , beetje onzin lijkt me .
Groet
Robin
Ik voelde me al schuldig toen ik de beelden terugkeek van Chapter Four waar ik op Single (zonder speed trigger upgrades) mensen 3 hits gaf voordat ze konden roepen. Je bent er allemaal voor je plezier en lol, waarom moet je dan met een absurd hoge ROF gaan lopen knallen...
Mozambique drill: 2 to the body, 1 to the headTriple tap , is dat een burst of zo ?![]()
Mozambique drill: 2 to the body, 1 to the head
Helemaal correct.
Ik stond wel ff te kijken en achter mijn oren te krabben toen ik hoorde en zag dat een standaard M4 maar 600 rounds p/minuut wegschiet.
En een veel hogere FPSJe wil ze niet terug koppen denk ik, 600pm is aardig wat koper en lood![]()
Niks mis met een hoge RoF. Het gaat erom hoe je er mee omgaat. Even flink sproeien op een muurtje waar iemand achter zit zodat je team naar voren kan moet kunnen. Iemand vol sproeien als het ook met 1 bb kan is kansloos. Zelf ook wel eens gehad. Even netjes aanspreken is vaak genoeg om het duidelijk te maken.s
Wat voor voordeel geeft het jou als hoge ROF speler in het dekkingsvuur geven? Je magazijn is zo leeg met een uber rof of je moet met hicaps spelen. Ik kan met mijn lagere ROF mensen ook in dekking houden door in auto bursts op dekking te schieten. In die zin zou je zeggen dat het effectiever is, omdat mijn burst, langer effect heeft tegenover een hoge ROF burst.
Tik.....tik.....tik.....tik.....tik in plaats van tik..tik..tik..tik..tik