Hoi allemaal

Soep123

Member
21 mei 2017
5
5
Trophies
2
Hoi allemaal, Ik zal mij even voorstellen.

Ik ben David, 20 jaar oud. Ik ben in aanraking gekomen met airsoft via een vriend/klasgenoot wij zijn samen een aantal weken terug voor het eerst gaan airsoften bij balls and arrows.

Momenteel ben ik nog bezig met het aanmelden bij de NABV maar ondertussen heb ik even rondgekeken voor een replica en ik zat te denken aan dit model:
https://gunfire.pl/product-eng-1152191506-CM042A-carbine-replica.html
Nu zie ik wel dat het fps veel te hoog is en ik vroeg mij af of ik dit makkelijk aan kan passen of denken jullie dat ik beter voor een ander model moet gaan?

Ik hoor graag jullie ideeën/meningen hierover, algemene tips zijn altijd welkom :)

Welkom!

In veel gevallen is de FPS te hoog bij een nieuwe replica. Je kan dit laten aanpassen door Gunfire, of je doet het zelf. Persoonlijk zou ik adviseren het zelf te doen, zodat je direct ook je replica leert kennen. Vaak is het niet meer dan het vervangen van de veer (waarschijnlijk zit er nu een 110 veer in, als je deze vervangt voor een 100 zal je waarschijnlijk goed zitten).

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: Soep123
Welkom op het forum! Mooie replica die je daar hebt uitgekozen ^^ Met een Cyma AK kan je weinig fout doen.
Ga je ook voor een Russische loadout?

Welkom david! En het is toch waar he... er komen steeds meer russen bij! Interessant.. straks zien we een flinke mix op het veld?!
Have fun hier!

Welkom op het forum! Mooie replica die je daar hebt uitgekozen ^^ Met een Cyma AK kan je weinig fout doen.
Ga je ook voor een Russische loadout?
thx allen,
Momenteel heb ik gwn nederlandse cammo maar het zou wel iets kunnen zijn om later naar te upgraden, ik had begrepen dat de m4 nogal vaak voorkomt dus dit leek mij leuk om met wat anders te beginnen.

Laatst bewerkt:
Welkom Soep!

Een veer veranderen om de FPS te verlagen is afhankelijk van het model. Een M4/M16 heb je zo uit elkaar (binnen een uur) maar de SIG 552 van Cybergun is een halve dag werk X'D Zoveel schroefjes en dingetjes die in een hele specifieke volgorde uit elkaar moeten...