Hoi Allemaal

• Onderwerp starter Onderwerp starter ttft
  • Startdatum Startdatum

ttft

New Member
4 aug 2015
2
0
Trophies
1
Hey Hallo,

Mijn naam is Edwin Valkman. Vanaf Februari ben ik in het bezit van de NABV pas en heb inmiddel 4 skirms gespeeld. Mijn replica's zijn:

Blackwater BW 15 compact

GSG 522

Kimber R28 (1911 greengas)

Hey Edwin, welkom op het ACN forum.

Uit nieuwsgierigheid, hoe ben je in airsoft gerold? Heb je nog andere bezigheden en hobbies?
Wat voor persoon ben je?

Introduceerbeer maar raak :)

Hey Edwin, welkom.

die blackwater zit er goed uit, hoe is je ervaring mee.

Hallo en welkom op het forum,

Waar kom je vandaan als ik vragen mag

#schieuwnierig :)

Hallo :D

Mijn allereerste skrim was bij Veluwe Airsoft. als 2e Outpost Delta (Gasselte) 3e Bunker Hill en de 4e Balls and Arrows.

Zelf kom ik uit Enschede, ben 28 jaar oud en ben bekend geworden met airsoft door een aspirant lid van onze bedrijfs-brandweer waar ik de taak als chauffeur/pompbediende op mij heb genomen.

Om antwoord te geven op de vraag hoe de blackwater mij bevalt zeg ik redelijk. Ik ondervond namelijk wat problemen met wiebelen tussen de RIS en de upper. Na info te hebben gezocht werd dit hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt doordat de RIS van metaal is en de upper polymeer.

Ik heb in een andere topic gevraagt of men bekend is met het merk Force Core Industries van gunfire gezien ik graag een full metal replica wil aanschaffen. mijn eerste keuze viel op een specna arms SA-V04, echter is deze uit hun assortiment verdwenen. De force core industries FC-119 lijkt hier sprekend op.

Er is alleen goed nieuws te melden dat ik de goedkeuring heb gekregen :p iets degelijks aan te schaffen. Hierdoor is mijn keuze gegaan naar een ICS TRANSFORM4.

Greats Edwin