Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn allereerste skrim was bij Veluwe Airsoft. als 2e Outpost Delta (Gasselte) 3e Bunker Hill en de 4e Balls and Arrows.
Zelf kom ik uit Enschede, ben 28 jaar oud en ben bekend geworden met airsoft door een aspirant lid van onze bedrijfs-brandweer waar ik de taak als chauffeur/pompbediende op mij heb genomen.
Om antwoord te geven op de vraag hoe de blackwater mij bevalt zeg ik redelijk. Ik ondervond namelijk wat problemen met wiebelen tussen de RIS en de upper. Na info te hebben gezocht werd dit hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt doordat de RIS van metaal is en de upper polymeer.
Ik heb in een andere topic gevraagt of men bekend is met het merk Force Core Industries van gunfire gezien ik graag een full metal replica wil aanschaffen. mijn eerste keuze viel op een specna arms SA-V04, echter is deze uit hun assortiment verdwenen. De force core industries FC-119 lijkt hier sprekend op.
Er is alleen goed nieuws te melden dat ik de goedkeuring heb gekregen iets degelijks aan te schaffen. Hierdoor is mijn keuze gegaan naar een ICS TRANSFORM4.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.