Hoi, even voorstellen :)

NthN

Member
13 apr 2018
5
1
Trophies
2
Hallo allemaal,

Graag wil ik mijzelf bij deze voorstellen. Ik ben Nathan (M), 30 jaar. Woon in Cuijk (onder Nijmegen).
Volg de studie Elektrotechniek. Sleutel graag aan alles wat los en vast zit. Huis, auto, brommer, computer.. you name it.

Airsoft heeft al enige tijd mijn interesse gewekt door het kijken van YouTube.
Wat mij zo aanspreekt is het teamverband en de tactiek.
Ik speel graag first person shooters, BF4. Vroeger Counterstrike en dergelijke. Strategie games hebben ook mijn voorkeur. Bij airsoft zie ik veel elementen van deze games terugkomen maar dan in de realiteit. Dit lijkt mij erg gaaf. Veel gedreven mensen. Sommige replica's lijken net echt en dat draagt bij aan het realisme.
Ik heb een aantal keer paintball gedaan. Dit was leuk, maar niet geraffineerd. Spray and pray met markers die alles doen behalve in een rechte lijn schieten. Ik verwacht dat airsoft iets meer finesse heeft.

Ik heb airsoft nog nooit gespeeld. Dit hoop ik in de nabije toekomst wel te kunnen doen. Pas is aangevraagd en ben mijzelf nog aan het oriënteren waar ik allemaal terecht kan. Als iemand suggesties heeft graag. Ik heb een auto dus kan alle kanten op. Liefst in eerste instantie in de regio. Ik weet niet of je zo bij een airsoft locatie binnen kan lopen of dat het als introducee moet. Of varieert dat?

Heb ook al naar replica's zitten kijken, maar zoals op een andere topic gesuggereerd eerst airsoft proberen, dan kopen kopen kopen. ;)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hoi en welkom. Leuk dat je dit forum gevonden hebt. Het is inderdaad het meest gemakkelijk om een wat te huren. Dan kan je mensen alles vragen wat je wilt. Geloof me, iedereen verteld graag over zijn of haar hobby. Je kunt natuurlijk eens op de bonnefooi gaan kijken maar dan mag je niet spelen. Er zijn vast mensen uit je regio die je op sleeptouw willen nemen. Veel plezier.

• Leuk
Waarderingen: NthN
Welkom op het forum. Je kan hier op het forum op het skirmtopic kijken of er mensen naar een skirm gaan waar je ook wel heen wilt. Aanspraak heb je dan al, en het ligt aan de orga hoe je je in moet schrijven. Soms moet een NABVer je aanmelden en soms doet de orga dit.

• Leuk
Welkom op het forum. Je kan hier op het forum op het skirmtopic kijken of er mensen naar een skirm gaan waar je ook wel heen wilt. Aanspraak heb je dan al, en het ligt aan de orga hoe je je in moet schrijven. Soms moet een NABVer je aanmelden en soms doet de orga dit.

Bedankt voor je reactie, ik zal eens gaan kijken wat er allemaal om me heen gebeurt.

Welkom, als je nog helemaal geen idee hebt welke replica je wilt zou ik inderdaad eerst eens wat huren of als introducé mee gaan met iemand. Dan heb je misschien een idee wat je er wel of juist niet aan bevalt. Verder als je iets ziet wat je leuk lijkt, schroom niet om te vragen (hier maar natuurlijk ook op het veld!). We worden allemaal enthousiast als er iemand interesse heeft in onze replica.

• Leuk
Welkom!

Je zou eens kunnen kijken bij Critical Hit, zij organiseren regelmatig skirms in Valburg. Daarnaast kan je bijna elke zondag indoor skirmen bin Paintballworld in Arnhem.

• Leuk
Welkom op ons forum!

Je speelt in ieder geval al de "goede" games voor tactiek en strategie.

• Leuk
Welkom!

Je zou eens kunnen kijken bij Critical Hit, zij organiseren regelmatig skirms in Valburg. Daarnaast kan je bijna elke zondag indoor skirmen bin Paintballworld in Arnhem.

Cool, zal eens kijken. Beide zijn dichtbij.

Welkom!

@NthN zoals al aangegeven critical-hit zit bij je in de buurt. Als je as zaterdag kunt kun je evt als je wil met mij mee "lopen".

• Leuk
je PM mbt inschrijven beantwoord. Ikzelf kom vanaf omgeving Hoogeveen