Hoi - geïnteresseerde persoon hier.

DemonsDruid

New Member
14 sep 2018
3
0
Trophies
1
goedendag,

ik ben H, veringa kom uit zuid oost drenthe en heb vrij wat filmpjes gekeken van Node (op youtube doen airsoft spellen - amerikaans tho) en ik ben zeer geïnteresseerd om mijn studentenleven en daarna te verrijken met deze hobby!

Ik heb mijn rijbewijs al behaald, heb verder een week studentenOV en studeer in Zwolle (windesheim)

ik heb een paar keer een luchtbuks geschoten bij mijn vriend en vond dat erg leuk en dat samen met de filmpjes die ik gezien heb - maakt mij erg enthusiast om eens mee te doen.

groeten.

Welkom op het forum! Node is een geweldig youtube kanaal.

goedendag,

ik ben H, veringa kom uit zuid oost drenthe en heb vrij wat filmpjes gekeken van Node (op youtube doen airsoft spellen - amerikaans tho) en ik ben zeer geïnteresseerd om mijn studentenleven en daarna te verrijken met deze hobby!

Ik heb mijn rijbewijs al behaald, heb verder een week studentenOV en studeer in Zwolle (windesheim)

ik heb een paar keer een luchtbuks geschoten bij mijn vriend en vond dat erg leuk en dat samen met de filmpjes die ik gezien heb - maakt mij erg enthusiast om eens mee te doen.

groeten.

Hey ik kom uit de Regio noordoost Overijssel.
Gramsbergen/Hardenberg als je dat wat zegt. Als je ooit een keer de sprong wil wagen zou ik aanraden om een keer een setje te huren. Kijkend naar de locatie zou ik echt aanraden om te kijken naar Gasselte. De skirms die ik daar heb meegemaakt waren geweldig.