Hoi ik ben Roy

RoyVerhagen

Member
27 jun 2017
23
15
Trophies
3
Mijn naam is Roy Verhagen, 26 jaar oud en woonachtig in Hilversum.

Ik heb inmiddels mijn VOG aangevraagd. Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat dit wat voor mij is. Ik volg al een enige tijd wat verschillende airsofters op youtube. En mijn interesse wordt steeds groter. Helaas deelt geen 1 van me vrienden deze interesse. Dus ik moet er alleen op uit!

Het wachten is nu op m'n VOG en dan me NABV pasje, graag zou ik voor deze tijd een keer mee willen als intro.


Met vriendelijke groet,

Roy Verhagen
 
Ha Roy!

Welkom! Leuk dat je de weg naar ons forum hebt gevonden. Alleen de sport in rollen is inderdaad jammer. Maar je maakt als het goed is snel genoeg airsoft buddy's! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
Hoi Roy ^^ xD (leuke topic titel)

Welkom in de wondere wereld van airsoft! In deze wereld sta je nooit alleen, er zijn altijd mensen om aan te spreken of mee te skirmen?
Verder kan je bij elke organisatie als intro terecht zonder dat je iemand anders daarvoor nodig hebt. Als je een keer bij Balls & Arrows gaat kijken dan krijg je een leuk beeld van airsoft en daar kan je zo een huurkit halen.
Er zijn ook genoeg mensen op het forum die daar heen gaan (kijk bij de skirm sectie op het forum) dus je kan je altijd daarbij aansluiten. Zo kan je ook rondkijken naar wat voor gear je wilt en welke replica je het leukst vindt. Niemand zal je weigeren als je lief vraagt of je iemands replica een keer mag vasthouden.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
Welkom op het forum en in de sport!

Alleen het veld op gaan is geen probleem. De rit is misschien niet zo gezellig, maar op het veld haak je zo bij anderen aan. Over het algemeen is airsoft een erg sociale sport.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
Ha Roy!

Welkom! Leuk dat je de weg naar ons forum hebt gevonden. Alleen de sport in rollen is inderdaad jammer. Maar je maakt als het goed is snel genoeg airsoft buddy's! ;)

Thanks!

Voor informatie ect is deze site wel het best. En waarschijnlijk ook een goede manier om er in te rollen.
 
Hoi Roy ^^ xD (leuke topic titel)

Welkom in de wondere wereld van airsoft! In deze wereld sta je nooit alleen, er zijn altijd mensen om aan te spreken of mee te skirmen?
Verder kan je bij elke organisatie als intro terecht zonder dat je iemand anders daarvoor nodig hebt. Als je een keer bij Balls & Arrows gaat kijken dan krijg je een leuk beeld van airsoft en daar kan je zo een huurkit halen.
Er zijn ook genoeg mensen op het forum die daar heen gaan (kijk bij de skirm sectie op het forum) dus je kan je altijd daarbij aansluiten. Zo kan je ook rondkijken naar wat voor gear je wilt en welke replica je het leukst vindt. Niemand zal je weigeren als je lief vraagt of je iemands replica een keer mag vasthouden.

Thanks,

Ik zie idd Balls & Arrows meerdere malen voorbij komen. Ik zie dat 2 juli daar een open skirm is. Misschien is dat een goed idee om te starten! Gewoon aanmelden op de site en de rest wordt daar geregeld?
 
Hoi Roy, ik ben Brian


Thanks,

Ik zie idd Balls & Arrows meerdere malen voorbij komen. Ik zie dat 2 juli daar een open skirm is. Misschien is dat een goed idee om te starten! Gewoon aanmelden op de site en de rest wordt daar geregeld?

Yess, daar wordt alles uitgelegt en krijg je te horen hoe en wat ;)

Misschien als je geluk hebt heeft een forum lid misschien wel een replica die je mag gebruiken voor de dag ;) Schiet meestal 10x beter dan de huur setjes :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
Dag Roy, hartelijk welkom op het forum :)

Ik kom elke dag door het mooie Hilversum. Jopie's dump is wel een leuk winkeltje.

Wellicht tot op het veld!

Haha het mooie wil ik nou niet zeggen! Ja zag idd dat Jopie's ook airsoft dingen verkoopt! Lekker makkelijk, woon er om de hoek.
 
Welkom op het forum en in de sport!

Alleen het veld op gaan is geen probleem. De rit is misschien niet zo gezellig, maar op het veld haak je zo bij anderen aan. Over het algemeen is airsoft een erg sociale sport.

Ah genoeg kilometers alleen gemaakt dus zal wel mee vallen haha. Ik ben benieuwd, heb er veel zin in!
 
Hoi Roy, ik ben Brian




Yess, daar wordt alles uitgelegt en krijg je te horen hoe en wat ;)

Misschien als je geluk hebt heeft een forum lid misschien wel een replica die je mag gebruiken voor de dag ;) Schiet meestal 10x beter dan de huur setjes :)

Ah top! Ben benieuwd! Ja dat zal best, zullen vast geen goede replica's zijn.. Ik dacht dat ik al gereageerd had op jou, maar de site kapte er vanavond even mee. Zijn er mensen van hier aanwezig die dag?
 
Welkom op het forum!

En natuurlijk in de airsoft-sport, verder sluit ik me aan bij wat er hierboven is gezegd.
Aanhaken met de rest is geen probleem :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
Welkom! Ik begon mijn eerste skirm ook alleen en kon ter plekke gelijk aanhaken bij een airsoft team dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Er zijn genoeg mensen die mee op sleeptouw nemen!!
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
@Wijnand @Camilo @Crumble thanks! top om te horen! Helaas is het voor de meeste een te dure sport in aanschaf! Ik denk dat ik 2 juli aanhaak bij Arcade Kings Forest of ik zag ook dat balls and arrows wat had. Wat raden jullie mij aan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Hoi roy

ik ben ook verslaafd..... hahahaha

Maar Veel plezier in de Airsoft wereld!!!!
Het is een grote wereld en je kan veel kennis ophalen op dit mooi forum!
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
@Wijnand @Camilo @Crumble thanks! top om te horen! Helaas is het voor de meeste een te dure sport in aanschaf! Ik denk dat ik 2 juli aanhaak bij Arcade Kings Forest of ik zag ook dat balls and arrows wat had. Wat raden jullie mij aan?

Heb zelf mijn eerste skirm bij Balls&Arrows gedaan. Echt een super veld, zeker voor een eerste keer. Het is groot en er zijn altijd wel veel mensen op de zondag. Hierdoor krijg je van alles wel wat mee: taktiek, flanken, orders volgen, missies uitvoeren.. En als je wilt kan je gewoon lekker knallen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
Als het weer een beetje meezit dan ben ik Zondag bij Balls & Arrows. Ik kom zelf uit Almere dus voor mij is het ongeveer 25 minuutjes rijden :D
Hou het Skirm forum in de gaten, zal denk ik morgen wel een post aanmaken dat ik mij heb aangemeld.

En wat @Strelok al aangaf, doe eens een bezoekje brengen bij Joppie's Dump in Hilversum heb daar heel wat gear gehaald. Vooral kleding is beter geprijsd dan wat je op internet kan kopen.