Hoi ik ben Roy

Jaa sowieso beginnen met assault, om het spelletje te leren kennen. Maar sniperen lijkt mij wel het leukst. Koop sowieso beide en ga me zelf leren upgraden. Zo weet je ook wat er mis mee is als je replica het niet meer doet!

Welke sniper is het best om upgrade op toe te passen? Las veel over de JG Bar 10.

JG Bar 10 is een goed platform om te upgraden. Veel aftermarkt spul voor. (VSR compatible). Tokyo Marui VSR 10 ook goed (maar stuk duurder).
Neus gewoon eens rond op het Airsoft Sniper Forum (engelstalig) en daar is heel veel info te vinden over upgraden etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
Update: Eindelijk is m'n VOG binnen! Het duurde maar 4,5 week. Direct op de post gedaan en nu wachten op m'n pasje!

En vraagje, duurt dat lang? Voordat je je pasje hebt?
 
Hoi Roy,
Je pasje komt normaal heel snel als je VOG eenmaal bij de NABV binnen is. Als het me goed herinner worden vrijdags de nieuwe passen gemaakt/verstuurd. Denk dat je hem met een weekje wel binnen hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
Hoi Roy,
Je pasje komt normaal heel snel als je VOG eenmaal bij de NABV binnen is. Als het me goed herinner worden vrijdags de nieuwe passen gemaakt/verstuurd. Denk dat je hem met een weekje wel binnen hebt.

Heb hem zondag op de post gedaan, dus dinsdag wordt die verstuurd. Dus ze hebben hem ruim op tijd haha. Kan niet wachten!
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Hey Roy! Welkom, Speel meestal ook alleen (soms met twee intro's maar die zijn beetje afgehaakt: geen tijd/school/kind gekregen bla bla).
Zondag naar Wildmountain geweest waar ik via dit forum met 3 andere gasten in contact kwam en zo een groepje kon vormen wat enorm gezellig was. Mocht je willen beginnen met skirmen en een locatie weet kan je mij altijd aanspreken om samen te gaan. (heb eventueel nog een tokyo marui scar-l liggen waarmee je dan kan spelen, scheel weer een replica huren).
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
Hey Roy! Welkom, Speel meestal ook alleen (soms met twee intro's maar die zijn beetje afgehaakt: geen tijd/school/kind gekregen bla bla).
Zondag naar Wildmountain geweest waar ik via dit forum met 3 andere gasten in contact kwam en zo een groepje kon vormen wat enorm gezellig was. Mocht je willen beginnen met skirmen en een locatie weet kan je mij altijd aanspreken om samen te gaan. (heb eventueel nog een tokyo marui scar-l liggen waarmee je dan kan spelen, scheel weer een replica huren).


Thanks! Zal ik zeker doen! Hoop deze week m'n pasje te hebben. En dan wil ik zo snel mogelijk met me eigen gear het veld op haha!
 
Ja nouw he! Wat staat er voor moois op het boodschapen lijsje ?;)

Ja aardig lijstje, moet eigenlijk alles halen nog haha.

Wil 1 sniper om aan te sleutelen en upgrade(VSR-10).
En 1 out of the box redelijke sniper, welke weet ik nog niet. En dan ook gewoon een assault, maar daar moet ik me even over laten informeren. En zelfde geld voor sidearm. Over die 2 weet ik nog weinig.

-snipers-
VSR-10
ASG VFC M40A3 Sniper voor out of de box(denk ik)

-assault-
ICS CXP-16 L S1 (Denk ik)

-sidearm-
TOKYO MARUI M&P9 V


En bij jou?
 
Ja aardig lijstje, moet eigenlijk alles halen nog haha.

Wil 1 sniper om aan te sleutelen en upgrade(VSR-10).
En 1 out of the box redelijke sniper, welke weet ik nog niet. En dan ook gewoon een assault, maar daar moet ik me even over laten informeren. En zelfde geld voor sidearm. Over die 2 weet ik nog weinig.

-snipers-
VSR-10
ASG VFC M40A3 Sniper voor out of de box(denk ik)

-assault-
ICS CXP-16 L S1 (Denk ik)

-sidearm-
TOKYO MARUI M&P9 V


En bij jou?
Nice mooi spul!

Kwa replikas blijft het bij voorlopig mij een
Krytac crb mk2 dat samen met alle overige begin spullen kost al weer een aardige cent en ik moet de vrouw wel gunstig
Gestemt houden;)

Maar ik hoop er begin volgend jaar een side arm bij te doen of een degelijke red dot + flip up sight op te zetten
 
  • Leuk
Waarderingen: RoyVerhagen
Nice mooi spul!

Kwa replikas blijft het bij voorlopig mij een
Krytac crb mk2 dat samen met alle overige begin spullen kost al weer een aardige cent en ik moet de vrouw wel gunstig
Gestemt houden;)

Maar ik hoop er begin volgend jaar een side arm bij te doen of een degelijke red dot + flip up sight op te zetten

Ja het kost allemaal ook wel wat! Maar heb er hard voor gewerkt, dus mag het ook uitgeven haha!

Zojuist bericht gehad dat me VOG ontvangen was! En nu wachten op m'n pasje. Ik hoop hem zaterdag dan te hebben!
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Ja het kost allemaal ook wel wat! Maar heb er hard voor gewerkt, dus mag het ook uitgeven haha!

Zojuist bericht gehad dat me VOG ontvangen was! En nu wachten op m'n pasje. Ik hoop hem zaterdag dan te hebben!

Haha het zelfde hier vergeet je contributie en pasfoto niet;)

Zeker groot gelijk!