Hoi! Zal ik me even voorstellen?

BasVND

Member
11 jun 2018
5
1
Trophies
5
Hoi! Ik ben Bas, ben 16 jaar, en ik wil beginnen met airsoft in België of Duitsland. (omdat ik het in NL nog niet mag). Ik heb een Nederlandse loadout en ben nu bezig met een Amerikaanse loadout verzamelen. De leukste gameplay lijkt mij milsim. Maar ik heb het nog nooit gespeeld dus daar moet ik nog achter komen:). Maar ik ga eerst een paar normale skirms bewonen Ik vindt het fijn om in teamverband te werken. Dit ben ik!
 
Welkom, luxe als je nu uit twee verschillende landen kan kiezen. Over twee jaar uit drie!
 
  • Leuk
Waarderingen: BasVND
Welkom Bas. Een leuk terrein is Barchon in BE maar ik weet niet of daar - 18 mag
 
  • Leuk
Waarderingen: BasVND
Beste medeleden!

Mijn naam is Jordy en ik ben nieuw op dit forum. Naast mijn HBO-studie heb ik al ruim 10 jaar ervaring in de airsoft en heb ik een landingspagina gemaakt waar je de beste airsoft locaties kunt vinden in Nederland. Als de aanmelding groot genoeg is zal ik ook de beste airsoft locaties weggeven in België.

Ook kun je lid worden van een hechte community en tips&tricks krijgen van experts binnen onze community.

Neem een kijkje op mijn landingspagina en reageer vooral wat je ervan vindt!
https://bit.ly/2IIMNuU

Met vriendelijke groet,

Jordy

Misschien je eigen voorstel topic aanmaken en daarbij niet beginnen met reclame te maken.
 
welkom Bas! Ik kwam gelukkig achter deze sport toen ik al ver over de 18 was, dat scheelde wachten. Veel plezier!