Hoi!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Reno
  • Startdatum Startdatum

Reno

Member
10 mei 2017
11
0
Trophies
1
Hoi! Ik ben Reno , 19 jaar en woon in Loon op Zand , Noord-Brabant. Ik werk fulltime als Kok.

Ik zou graag willen beginnen met Airsoften ( Ik heb 0 Ervaring ) Maar ik weet niet goed waar of hoe ik moet beginnen en wat ik moet verwachten Qua aanschaf van spullen etc.

Ik hoop hulp te krijgen:)

Hoi Reno, welkom op het forum! Advies is om eerst een dagje als introducee met huurkitje te beginnen om te kijken of de sport wel iets voor je is. Daarna kijken wat je budget is/wordt (goeie bril + schoenen niet op bezuinigen) lid worden van de NABV en tijdens het wachten lekker browsen naar gear en bepalen wat je type loadout en replica wordt.

Hoi Reno, welkom op het forum! Advies is om eerst een dagje als introducee met huurkitje te beginnen om te kijken of de sport wel iets voor je is. Daarna kijken wat je budget is/wordt (goeie bril + schoenen niet op bezuinigen) lid worden van de NABV en tijdens het wachten lekker browsen naar gear en bepalen wat je type loadout en replica wordt.
Thanks! Ik heb me eigen al ingeschreven om een proefdag mee te draaien, nu wacht ik op een reactie via mail.

Welkom!

Waar heb je je ingeschreven? ACN heeft op youtube een aantal goede filmpjes staan voor beginners, zeker de moeite om even te kijken ;)

Heb je wel al een idee of je NATO wilt gaan spelen of een russofter? Over het algemeen zijn m4's/ak's goede beginners replica's omdat er veel info en onderdelen voor te vinden zijn.

Ook is het slim om te investeren in een paar goede schoenen en uiteraard een bril en iets om je gezicht te beschermen. Uiteraard kan je op de gympen of werkschoenen je eerste skirm door komen maar mocht je met deze mooie hobby door gaan zou ik hier niet op bezuinigen ;)

Welkom!

Waar heb je je ingeschreven? ACN heeft op youtube een aantal goede filmpjes staan voor beginners, zeker de moeite om even te kijken ;)