Hoi!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Reno
  • Startdatum Startdatum
he Reno, welkom in de wereld van Airsoft. Het is zo mooi om te zien dat iedereen je zo veel wil helpen, hopelijk zien we je snel (en vaak) terug op het veld!

Ik wou dat ik eerder dit forum had gezien.. dan had ik misschien een NOG betere ervaring gehad de eerste keer. Hoop dat je het heel erg naar je zin heb de eerste keer!

Welkom! De meeste informatie is gelukkig al gegeven! Well done guys!

Zoals al aangegeven werd organiseren wij onze introducé dagen één tot twee keer per jaar. Dit jaar zal het er waarschijnlijk één zijn omdat onze favoriete locatie verhuisd is. De introdag zal pas iets na de zomer gaan plaatsvinden ben ik bang.

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Wat een toffe reacties van iedereen, laat zien hoe de mensen in deze community zijn. Cool!. Nou heb ik nog een vraag , aangezien ik Kok ben en dus veel in het weekend werk zou het voor mij fijner zijn als er door de weeks ook 'Skirms" worden gehouden?

Welkom Reno, Je kan je inderdaad bij de meeste airsoft locaties aanmelden als introducé, de locatie meld je dan aan bij de NABV en zo kan je eens meedoen of je kan mee met iemand die al lid is van de NABV maar als je niemand kent die airsoft is optie één vrij simpel.
Gewoon inschrijven en aanvinken introducé, huursetje nemen en je bent er klaar voor.

De beste gelegenheden zijn de zogeheten open skirms deze zijn voor iedereen toegankelijk of je nou beginner of prof bent.
Inderdaad de locatie balls en arrows in lelystad is een mooi terrein om te beginnen waar ze vrij simpele missies (meestal iets vinden en ergens brengen) en kan je altijd wel bij een groepje aansluiten of gewoon in je eentje beetje aanklooien xD.

Ik ben zelf nog niet in Ulicoten geweest (ik ging twee weken geleden maar kreeg een klap band met de auto :D)
Volgens mij ook zeer goed toegankelijk voor noobs. Ik wil de 21ste nog een poging doen en ga daar ook alleen heen.

Hier 't topic... wat wel leuk is aangezien er mensen van ACN gaan die waarschijnlijk je best wel wat kunnen helpen.
https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/21-mei-ulicoten.2614/

Ik kom zelf uit Dordrecht dus als je zin hebt en je ook inschrijft wil ik je best oppikken.
Heb ook geen flauw idee wat er precies gespeeld word bij dark forest ulicoten dus ook ik laat mij verassen.

(oh by the way je kan ook geen replica huren, ik heb er eventueel wel één te leen + bril, wel handig is om iets van een vest en mondbescherming te hebben, scheelt weer geld in het huren van een huurkit).

Hoor 't wel!
21e Ben ik helaas aan het werk , Mei maand is enorm druk bij ons. Kan geen weekenden vrij nemen in Mei. Ik hoop voor mij dat ik rond Juni ergens dit Avontuur kan beginnen!

Welkom op het forum! Als je nog een locatie in Brabant zoekt kan je ook naar Helenaveen of Veldhoven. Daar zit airsoft training center namelijk ook. Helenaveen is een indoor locatie en Veldhoven is een bos in Vietnam stijl ^^