Hooah.. en Hallo..!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ati
  • Startdatum Startdatum

Ati

Member
17 okt 2017
17
8
Trophies
2
Hoi allemaal,

Ik ben Atila (33) en komt uit Roosendaal (Noord-Brabant). Getrouwd sinds 2011 en momenteel een kind van 7maanden oud. Na jaren lang gewacht te hebben is er eindelijk wit rook in zicht. Samen met een goede vriend gaan we beginnen met airsoft. Ik heb mij recent aangemeld bij NABV en zal hopelijk binnen nu en 2 weken mijn NABV pas ontvangen om mijn replica te mogen aanschaffen.

Kwa replica's heb ik nog mijn twijfels wat het zal worden.

- TRIDENT MK2 SPR - FG (Krytac)
- VR16 CALIBUR CARBINE ..of.. VR16 SABER CARBINE MOD1 (VFC)

Dus mochten jullie ervaring hebben met de boven genoemde replica's, please let me know.
Graag hoor ik ook wat ik het beste kan upgraden om net iets meer range te halen.

Welkom :)

Specifieke ervaring met de genoemde krytac niet, ik heb de CRB. Intern is dat volgens mij het zelfde.
En dat schiet out of the box enorm goed :)

• Leuk
Waarderingen: Ati
Welkom :)

Specifieke ervaring met de genoemde krytac niet, ik heb de CRB. Intern is dat volgens mij het zelfde.
En dat schiet out of the box enorm goed :)

Thnx goed om te horen, kan niet wachten tot mijn NABV pas binnen is

Welkom!

Ik zeg Vfc want die hebben gewoon mega goede externals. Internals kan je altijd zwlf upgraden. In mijn ogen ga je dat toch wel doen; of je nou een TM, Vfc, krycrack of dboys haalt. Alleen bij de 1 zal je het wat sneller doen dan bij de ander ;)

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en Ati
Welkom!

Ik zeg Vfc want die hebben gewoon mega goede externals. Internals kan je altijd zwlf upgraden. In mijn ogen ga je dat toch wel doen; of je nou een TM, Vfc, krycrack of dboys haalt. Alleen bij de 1 zal je het wat sneller doen dan bij de ander ;)

Thnx voor je advies.

Welkom! Krytac schiet uit de doos erg goed, maar als primary ga je toch wel upgraden. Daarom zou ik de Vfc aanraden ;-)

• Leuk
Waarderingen: Ati