ik bedoelde hem meer in de zin van dat je technisch gezien aan je reis begint maar als het goed is valt een parkeer terein ook onder een orga
gewoon doen
Hallo,
ik heb me voor volgend jaar ingeschreven voor de skirm bij ACS op de 20e januari. Na de vorige keer daar was ik redelijk vermoeid. En dat heb ik goed gemerkt in de auto naar huis.
Is het toegestaan om op een hotelkamer te overnachten met een replica en gear in de kamer?
Goeie vraag! Het antwoord is eigenlijk al gegeven. Officieel: nee.
Replica's mogen op het thuisadres van een NABV'er zijn, op een erkende skirmlocatie én op de locatie van een erkende shop. Het vervoeren van en naar een skirmlocatie of airsoftshop hoeft géén evenement voor aangemaakt te worden.......
Zelfs overnachten bij een NABV'er mag volgens de NABV niet gek genoeg. Is een oud ACN lid wel eens over gebeld. Die had het event ook wel een beetje ongelukkig benoemd waardoor het event opviel in de hele lijstDaarnaast mag een replica niet 'overnachten' op een locatie bij een Niet-NABV'er (ookal kun je daar wel een evenement voor aanmaken voor overdag). Dus je zou een event aan kunnen maken op een hotel-adres, en als je dat goed onderbouwd kán 'ie goedgekeurd worden. Echter, het overnachten mag niet, dus dan zou je alsnog 's nachts je replica naar huis moeten brengen![]()
Zelfs overnachten bij een NABV'er mag volgens de NABV niet gek genoeg. Is een oud ACN lid wel eens over gebeld. Die had het event ook wel een beetje ongelukkig benoemd waardoor het event opviel in de hele lijst
Ben altijd wel benieuwd of de NABV hier een ontheffing voor krijgt bij First Look e.d.
waarom zou je niet bij een andere nabv lid mogen overnachten als je je AA in zijn opslag plaatst en je voor beide dagen een event aanmaakt met dat je daar naartoe gaat? en zou het wel mogen als je er voor die tijd naartoe gaat om hem voor €1 te verkopen en daarna voor hetzelfde bedrag terug zou kopen. het lijkt me namelijk niet echt een probleem want het is dan alsnog opgeslagen op de juiste manier en vervoert op de juiste manier.
waarom zou je niet bij een andere nabv lid mogen overnachten als je je AA in zijn opslag plaatst en je voor beide dagen een event aanmaakt met dat je daar naartoe gaat? en zou het wel mogen als je er voor die tijd naartoe gaat om hem voor €1 te verkopen en daarna voor hetzelfde bedrag terug zou kopen. het lijkt me namelijk niet echt een probleem want het is dan alsnog opgeslagen op de juiste manier en vervoert op de juiste manier.
Ga je bij een vriend sleutelen? Maak dan wel een privé-evenement aan op MijnNABV. Ze keuren die binnen 24 uur goed, mits hij goed onderbouwd is en wettelijk is toegestaan (niet voor fictie-films, etc.).
Vraag, hoe zit het met sleutelen op een adres van een niet-NABVer? Dit daar ik thuis in Amsterdam niet al het benodigde gereedschap heb en hier geen ruimte (lees grote afgesloten tuin die aan de eisen voldoet verder) om te testen. Op de NABV website en met google kon ik dit niet goed vinden.