Hey luitjes!!
Laat ik gelijk to the point komen,
Ik skrim nu al een poosje en begin echt in de verleiding te komen om een replica aan te schaffen op het gebied van snipen. Na een hoop zoeken ben ik voor de Silverback srs 26/28 inch gevallen. Nu is het zo dat hij 550 euro zo'n beetje kost, maar uiteraard hier en daar zullen er wat upgrades aan toegevoegd moeten worden om hem loepzuiver te laten zijn. Al met al.. denk een dure aanschaf.
Nu leek het mij mooi om uit hardhout een kolf te maken en alle onderdelen los te bestellen en dus zelf de replica inelkaar te zetten. (Focus op VSR model)
*Inner barrel - €60
6.02 VSR-10 640mm maple leaf
*Barrel spacer- 15
PDI TM vsr-10 pro inner
*Outer barrel - 60
VVSR-10 one piece outer barrel Action army
*Hop up kamer - 50
VSR-10 hop up kamer action army
*Pistons - 30
?
*Veer - 20
?
*Spring guide - 20
Action army
*Cilinder set - 120
VSR-10 stainless steel cilinder set Maple leaf
*Trigger set - 140
VSR-10 CNC full steel trigger group Maple leaf
*Handle kit - 100
Maple leaf steel handle kit VSR-10
Mogelijk zijn dit de onderdelen waar ik mee wil opbouwen. Enige waar ik nu tegen aan loop is... Waar kan het magazijn in geklikt worden , of is daar een apart onderdeel voor? Passen er ook gezien wat ik hierboven vermeld ook onderdelen zwz niet inelkaar?
En... zijn er betere onderdelen voor accuratie en afstand.. kan het goedkoper en toch kwalitatief beter?.. veel vragen van mijn kant naar jullie.. hoor het graag guys!!
Ps. Voor onderdelen gekeken op qtac.nl
Andere voorstellen welkom
Laat ik gelijk to the point komen,
Ik skrim nu al een poosje en begin echt in de verleiding te komen om een replica aan te schaffen op het gebied van snipen. Na een hoop zoeken ben ik voor de Silverback srs 26/28 inch gevallen. Nu is het zo dat hij 550 euro zo'n beetje kost, maar uiteraard hier en daar zullen er wat upgrades aan toegevoegd moeten worden om hem loepzuiver te laten zijn. Al met al.. denk een dure aanschaf.
Nu leek het mij mooi om uit hardhout een kolf te maken en alle onderdelen los te bestellen en dus zelf de replica inelkaar te zetten. (Focus op VSR model)
*Inner barrel - €60
6.02 VSR-10 640mm maple leaf
*Barrel spacer- 15
PDI TM vsr-10 pro inner
*Outer barrel - 60
VVSR-10 one piece outer barrel Action army
*Hop up kamer - 50
VSR-10 hop up kamer action army
*Pistons - 30
?
*Veer - 20
?
*Spring guide - 20
Action army
*Cilinder set - 120
VSR-10 stainless steel cilinder set Maple leaf
*Trigger set - 140
VSR-10 CNC full steel trigger group Maple leaf
*Handle kit - 100
Maple leaf steel handle kit VSR-10
Mogelijk zijn dit de onderdelen waar ik mee wil opbouwen. Enige waar ik nu tegen aan loop is... Waar kan het magazijn in geklikt worden , of is daar een apart onderdeel voor? Passen er ook gezien wat ik hierboven vermeld ook onderdelen zwz niet inelkaar?
En... zijn er betere onderdelen voor accuratie en afstand.. kan het goedkoper en toch kwalitatief beter?.. veel vragen van mijn kant naar jullie.. hoor het graag guys!!
Ps. Voor onderdelen gekeken op qtac.nl
Andere voorstellen welkom