HPA op de lange termijn voordeliger dan CO2 / GBB

Daytona kit ken ik.
Ook reeds mee geschoten.
Tippmann heb ik, voor iemand dit voorstelt ;)
GBB nog niet en als deze ook effectief en betrouwbaar op HPA is te krijgen, is dit natuurlijk een goed alternatief.
Met op HPA krijgen DMV de mags om te tappen, bedoel ik niet.
Geeft veels te veel rompslomp.

Mvg Roy

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
....
GBB nog niet mee geschoten en als deze ook effectief en betrouwbaar op HPA is te krijgen, is dit natuurlijk een goed alternatief.
Met op HPA krijgen DMV de mags om te tappen, bedoel ik niet.
Geeft veels te veel rompslomp.

Mvg Roy

Ik heb er geen ervaring mee, maar dit is als ik hun website goed begrijp hoe een Alyan kit werkt.

Als ik hem weer terug heb zijn Jullie van harte uitgenodigd om er mee test te schieten.

• Leuk
Waarderingen: Roy Pie en Robin2k7
2de hands tippmann verhaal vind ik ook een beetje lek aan alle kanten, stock apparaat is niet super van hun, zit daar alles bij(?), sommige hebben dan nog hpa en verkopen dan alleen de replica en een tippmann is niet gelijk in alles aan een gbbr. Ik wil wel eens zien waar er regelmatig compleet en geupgrade tippmanns te koop zijn voor die prijs. Voor de rest hebben we het over gbb, gbbr of beide?

Hier is je antw : https://forum.airsoft.nl/viewtopic.php?f=131&t=15936&sid=3aa687a6ce6d9baad77547f2fcddd816

Laatst bewerkt:
Nee klopt is zeker geen perfect platform al is het alleen maar om bijna elk los zittend onderdeeltje te bewerken met locktide en een upperbestiging die snel breekt als je niet oplet .

Aldoende leert men zeg maar , ik zie voorlopig ook geen reden om wat anders te nemen , al zitten er echt wel haken en ogen aan das helemaal waar .

Maar on topic wat kosten betreft is Tippmann m4 goedkoper dan gbb

Andere lpa systemen zijn aanzienlijk duurder .

• Leuk
Waarderingen: Roy Pie