Hulp bij starten?

Outdoor! Geweldig om door het veld te rennen, langere afstanden, smoke grenades, grote teams.
Indoor CQB was ook leuk, maar ik denk dat outdoor m'n go to is geworden.
Scheelt direct een hoop wondjes en blauwe plekken, aangezien de bb's van verder komen :)

(Stiekem beetje hyped dat je reageert, omdat ik bijna alle video's op youtube heb bekeken!)
Nice! Beide vind ik inderdaad wel leuk, maar ik denk ook dat outdoor mijn voorkeur heeft ja. Samen skirmen moet goed komen :) Houd ons forum in de gaten. De meeste events waar wij heen gaan plaatsen we in het skirms gedeelte.

• Leuk
Waarderingen: Artilux
mooi Artilux (al enig idee welke replica het gaat worden :))
Jouw verhaal is ook ongeveer zoals ik er in aan het beginnen ben
(eerst paar keer spelen, toen nabv) zit nu op mijn 1e replica te wachten :)

en heb gemerkt dat het grootste gedeelte vna de airsoft werled heel vriendelijke en behulpzame gasten hebben. :)

mooi Artilux (al enig idee welke replica het gaat worden :))
Jouw verhaal is ook ongeveer zoals ik er in aan het beginnen ben
(eerst paar keer spelen, toen nabv) zit nu op mijn 1e replica te wachten :)

en heb gemerkt dat het grootste gedeelte vna de airsoft werled heel vriendelijke en behulpzame gasten hebben. :)
Omdat ik overal goed lees over de G&G Combat Machine's, zag ik dat wel zitten.
De Prijs van de CM16 Raider is erg leuk en dit leek mij de perfecte optie, tot ik zag dat de iron sight vast zat aan de barrel. En aangezien ik uiteindelijk een Reddot hoop te kopen, moet je dan werken met een riser, toch ook minder mooi :(
Op de Open Skirm kwam ik de G&G CM16 SR L tegen, praktisch het zelfde, maar dan met flip up sights! Die er af kunnen!
Downside, Airsoft keymod rail... En daar kan ik zo 1,2,3 nog niet veel van vinden.
Idealistisch zou ik een vertical grib willen, reddot on top, mogelijkheid tot een tactical light on the side en dan alles wat ongebruikt is bedekken, zodat ik de keymodrail niet vast pak, maar de cover er rond oid.

Alleen ik kan hier nog weinig van vinden :(

Ik sta open voor alternatieven, al is die €240,- wel beetje de top van budget voor eerste replica. Aangezien er nog zo veel bij moet komen.

I kwam na veel wikken en wegen (en zoeken) op het volgende voor mezelf uit
dergeval een full metal
m4 variant (is redelijk makkelijk te upgraden of repareren, zeker makkelijk als 1e replica)
met redelijke internals
+/- 250 dacht ik zelf
Dus kwam ik zelf bij specna-arms uit
Afgelopen weekend bested. (iets meer geworden)
https://gunfire.pl/product-eng-1152216891-SA-A04-SAEC-TM-System-Assault-Rifle-Replica.html

nu nog zonder red dot etc wel met een forgrip meebesteld (kosten maar euro of 6 tot 10)
Ik wil uiteindelijk met mid caps gaan spelen maar voor nu 1 high cap erbij bested
Mijn gedacht 1 magaijn extra kan ik wel ergens kwijt neem ik er meer moet ik ook gelijk belt of vest Dat hoeft nu dus nog niet.
Nu kan ik skrimmen en kijken tot welk soort speler ik echt ga horen. Voorlopig loop en beweeg ik veel dus weinig aan op mijn lijf.

S6 met de keuze.

Laatst bewerkt:
I kwam na veel wikken en wegen (en zoeken) op het volgende voor mezelf uit
dergeval een full metal
m4 variant (is redelijk makkelijk te upgraden of repareren, zeker makkelijk als 1e replica)
met redelijke internals
+/- 250 dacht ik zelf
Dus kwam ik zelf bij specna-arms uit
Afgelopen weekend bested. (iets meer geworden)
https://gunfire.pl/product-eng-1152212006-Set-of-5-Mid-Cap-60-BB-Magazines-for-M4-M16-Replicas-Black.html

nu nog zonder red dot etc wel met een forgrip meebesteld (kosten maar euro of 6 tot 10)
Ik wil uiteindelijk met mid caps gaan spelen maar voor nu 1 high cap erbij bested
Mijn gedacht 1 magaijn extra kan ik wel ergens kwijt neem ik er meer moet ik ook gelijk belt of vest Dat hoeft nu dus nog niet.
Nu kan ik skrimmen en kijken tot welk soort speler ik echt ga horen. Voorlopig loop en beweeg ik veel dus weinig aan op mijn lijf.

S6 met de keuze.
Je linkt naar een set mid caps ;) Maar welke replica heb je gekozen? :D

Als je echt een goede ervaring wil opdoen raad ik je van harte het Bunker Hill weekend aan. Super veld om op te spelen, veel mensen vannuit het forum die hierheen gaan, en s avonds gezellig bij elkaar zitten rondom een vuurkorf (indien toegestaan)! tevens kun je gewoon aanhaken bij alle andere forum leden, dus speel je gelijk in teamverband!

Als je echt een goede ervaring wil opdoen raad ik je van harte het Bunker Hill weekend aan. Super veld om op te spelen, veel mensen vannuit het forum die hierheen gaan, en s avonds gezellig bij elkaar zitten rondom een vuurkorf (indien toegestaan)! tevens kun je gewoon aanhaken bij alle andere forum leden, dus speel je gelijk in teamverband!
Dark Forest (Ulicoten) word je in ieder geval ook gewoon ingedeeld. Gelukkig direct een nieuw maatje gemaakt én iemand hier op t forum in t echt ontmoet.
Bunker Hill staat zeker op 't lijstje, liefst een weekend. Kamperen vind ik altijd wel leuk! Maar het is een hele reis én er blijft dan iemand een weekend thuis zonder auto die dat minder leuk vindt ;) Dus het is nog even kijken hoe of wat :)