Hulp mij CYMA AEG SVD

Chielluss

New Member
18 okt 2020
3
1
Trophies
1
Hoi mensen,

Ik vroeg me af of iemand mij hier toevallig kan helpen, ik heb afgelopen vrijdag (weer) een nieuwe replica gekocht. De AEG SVD van Cyma, de DMR versie zegmaar.

Kort: Hopup werkt niet, verschillende gram bbs niet en andere batterijen ook niet. Na 20m vallen de bbs op de grond.

Nu wou ik hem vandaag testen aangezien dit niet mocht in de winkel ivm Corona. Maar ik krijg de hopup niet afgesteld... Meer hop geeft geen verschil, na zo’n 20m valt de BB gewoon naar de grond. In de doos zit een 8,4 batterij maar ze zeiden dat een 7,4 ook zou werken. Welke batterij ik er ook in doe het maakt geen verschil, zelfs de 11,1 lipo maakt geen verschil. Ik wil terug gaan naar de winkel aankomende week maar aangezien ik sleutelen aan de replica’s erg leuk vind vroeg ik me af of iemand hier de replica ook heeft of überhaupt misschien hulp kan bieden. Ik ben nieuw in het SVD/AK platform namelijk. M4’s en snipers zijn geen probleem maar deze zit toch wel wat anders in elkaar... Dus weet iemand waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt :)
 
Nou, de batterij is het hoe dan ook niet. Want die heeft er werkelijk waar geen snars mee van doen.

Aangezien het een AEG is, is het eigenlijk een standaard assault rifle in een grote body.. Nu ben ik ook niet bekend met deze body types, maar gezien de het euvel kunnen het maar een paar dingen zijn.

1 magazijn (meest onwaarschijnlijk)

2 Hopup unit / bucking / barrel / combinatie is wel het meest waarschijnlijke.

Je kun de hopup unit / barrel combinatie uit de replica halen en dan van af de hopup unit kant er door heen kijken (tegen het licht) . Je zou dan de nub door de barrel window heen moeten zien komen. Ik verwacht dat dit bij jouw niet het geval is.
Wat ook kan is dat hij er te ver doorheen komt.

Je kan dan de hop-up unit los halen en de bucking er af halen. En deze opnieuw assembleren.
 
Nou, de batterij is het hoe dan ook niet. Want die heeft er werkelijk waar geen snars mee van doen.

Aangezien het een AEG is, is het eigenlijk een standaard assault rifle in een grote body.. Nu ben ik ook niet bekend met deze body types, maar gezien de het euvel kunnen het maar een paar dingen zijn.

1 magazijn (meest onwaarschijnlijk)

2 Hopup unit / bucking / barrel / combinatie is wel het meest waarschijnlijke.

Je kun de hopup unit / barrel combinatie uit de replica halen en dan van af de hopup unit kant er door heen kijken (tegen het licht) . Je zou dan de nub door de barrel window heen moeten zien komen. Ik verwacht dat dit bij jouw niet het geval is.
Wat ook kan is dat hij er te ver doorheen komt.

Je kan dan de hop-up unit los halen en de bucking er af halen. En deze opnieuw assembleren.

Klopt haha, de batterij was meer als in: misschien waren ze leeg of iets dergelijks. En ja, misschien zou het inderdaad de hopup unit kunnen zijn. Het enige probleem is dus dat ik dit platform niet ken en niets kan vinden op het internet van hoe het nou precies allemaal uit elkaar gaat... Dus ik hoop dat er een deze dagen nog iemand reageert die de SVD ook heeft :)

Maar bedankt voor de reactie!
 
Je zou de shop kunnen bellen en vragen of ze het kunnen fixen terwijl je er op wacht. Verwacht namelijk niet dat deze de volledige garantie procedure door hoeft.