Hulp van een Rus-softer nodig

WaterIsNat

Well-Known Member
23 aug 2016
202
113
Trophies
12
Laat ik dan ook maar langzaam beginnen met een Russiche loadout. Ziet er altijd wel vet uit als ik er een zie:D

Nou heb ik al een beetje rondgekeken op het internet en heb al veel mooie dingen gezien, maar heb echt 0 verstand van Russiche spul.

Dit is waarmee ik eil beginnen
- Replica (gewoon een AK van goede kwaliteit)
- Kleding
- Vest, helm enz. enz.

Als je tijd te veel hebt, dan wil ik graag linkjes zien;):D

P.S. F... NATO!

Nee, grapje:p

Ik ga deze volgen want zeg nou zelf...

ukraine-says-russian-troops-in-crimea-have-doubled-to-30000.jpg

Dit ziet er toch tof uit of niet?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Replica is altijd afhankelijk van budget, sub 200 dan is het instant de CYMA 040,045 of 048 oftewel de VFC takedown stijl AK's, bijna volledig staal op een paar onderdelen na. Ga je naar 200-300 dan kan je of de Gen 1 E&L Ak's nemen die door forcecore of meister arms worden verkocht of kan je kijken naar de LCT replica's, als je deze bij winkels als fire-support haalt kan je een groot segment LCT's voor onder de 300 euro kopen (vooral de modernere varianten). 300+ dan zit je nog steeds bij LCT, maar komen ook de nieuwe gen2 E&L's om de hoek kijken en voor heel veel geld heb je dan nog realsword. Als laatste heb je dan nog de merken zoals G&G die ook een AK maken.

• Leuk
Waarderingen: WaterIsNat en Camilo
Ik zou voor een AK idd een E&L/cyma/LCT aanraden. G&G en TM zou ik niet nemen vanwege de proprietary onderdelen (accu bij G&G en mags bij TM), ook al zullen deze uitstekend schieten.
Voor gear en advies wil ik je graag verwijzen naar @Igor van Red Army Airsoft of @Strelok als je voor wat meer old school wilt gaan.
Bij Red Army Airsoft kan je bijna alles bestellen. De winkel is momenteel aan wat veranderingen onderhevig, maar dat komt je alleen maar ten goede.

Ik zou voor een AK idd een E&L/cyma/LCT aanraden. G&G en TM zou ik niet nemen vanwege de proprietary onderdelen (accu bij G&G en mags bij TM), ook al zullen deze uitstekend schieten.
Voor gear en advies wil ik je graag verwijzen naar @Igor van Red Army Airsoft of @Strelok als je voor wat meer old school wilt gaan.
Bij Red Army Airsoft kan je bijna alles bestellen. De winkel is momenteel aan wat veranderingen onderhevig, maar dat komt je alleen maar ten goede.

Inderdaad, Red Army Airsoft ^^ Daar heb ik m'n SSO Jeager vandaan :)
Ik kan uit persoonlijke ervaring beaamen dat @Igor top service en gear heeft. Goede tip @ChaoSState ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat en ChaoSState
Nog een paar handvatten om de verschillende loadouts een beetje te differentiëren.
-Soviet: dit is de old school Russische loadout van na WWII. Uniform kan een beetje lastig zijn om aan te komen. De riem met Y-riem en AK pouch is goedkoop te krijgen.
-Post Soviet: denk hierbij aan een Chechen loadout (jaren 90'ish). Spullen hiervoor zijn nog wel te krijgen als je op de juiste beurzen zoekt en wat mensen kent.
-Spetsnaz/MVD: Google eens op Beslan siege en je hebt de wereld aan loadouts gebruikt door de MVD/Spetsnaz. Hierbij horen de Gorka, Partizan Sumrak, smersh vest en de bekende K6-3 of Altyn helmen. Dit is ook de loadout waarin je alles kan gebruiken en combineren.
-FSB: dit is tegenwoordig een moderne loadout met multicam, fast helmets en ander Amerikaans geïnspireerd spul. Dit is wel van de laatste jaren, als je wat vroeger FSB wilt dan kan je ook kijken naar de spetsnaz loadouts.

Het plaatje wat @michielvdz laat zien lijkt op de Spetsnaz in de Krim, ook wel bekend als de Polite People. Dit is de nieuwste Russische gear en (dacht ik) ook voor het gewone leger.

Deze "handleiding" is geenszins correct, maar meer de grove lijnen voor wie door de Russische bomen het bos niet meer ziet =P

NEE! WATERISNAT DOE HET NOU NIET! Je hebt zon mooie USMC loadout! :o

Ik snap wel wat je bedoelt; Russen hebben ook van die gave gear!! <3

• Leuk
Waarderingen: Camilo
NEE! WATERISNAT DOE HET NOU NIET! Je hebt zon mooie USMC loadout! :eek:

Ik snap wel wat je bedoelt; Russen hebben ook van die gave gear!! <3
Ik wil alleen een Russische loadout hebben zodat ik de heledag cyka blyat kan roepen en kan squatten.

Het ziet er inderdaad erg gaaf uit

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Jan
Ik houd me (nog) totaal niet bezig met bepaalde facties qua loadout.
Maar 1 loadout/gear die ik toch altijd wel gaaf heb gevonden van de russen, is de zwarte riot armor. Beetje futuristisch is het wel, haha.

Had nog ff rondgekeken voor een plaatje, maar kon hem zo even niet vinden.

Zojuist op de site van Red Army Airsoft gekeken, maar ik krijg niet meer te zien als 16 items.

Floryn/Igor is op het moment druk bezig met de red army website en inboedel revamp. Normaal heeft hij een uitgebreid en sterk assortiment qua rusfor spul die ik iedere nederlandse russofter zou aanraden.

@ChaoSState en @Camilo: Mogelijk dat jullie ervaring hebben met Grey-Shop.

Hoe groot is de kans dat je bij het ontvangen van je pakket onaangenaam verrast wordt met importkosten? :rolleyes:

• Leuk
Waarderingen: Camilo