Hulp van een Rus-softer nodig

Heb (nog) geen ervaring met Grey Shop, maar dat zou goed moeten zitten. Behalve de shipping die zij vragen zou je in princiepe geen import hoeven betalen. Maar ik weet het niet 100% zeker ;)

Heb daar ook mooie gear gezien die ik nog wil gaan bestellen :P

• Leuk
Waarderingen: michielvdz
Heb (nog) geen ervaring met Grey Shop, maar dat zou goed moeten zitten. Behalve de shipping die zij vragen zou je in princiepe geen import hoeven betalen. Maar ik weet het niet 100% zeker ;)

Heb daar ook mooie gear gezien die ik nog wil gaan bestellen :p

Mja, ik weet het dus niet. Er staat duidelijk vermeld dat de winkel in Rusland zit en dat er geen VAT bij de prijzen zit. :rolleyes:

Ben helemaal om hoor. Naast mijn Polish NATO outfit ga ik nu ook voor een Digital Flora outfit. De geplande AK74u komt dat veel beter tot zijn recht. :cool:

Mijn OD plate carrier kan ik doormiddel van pouches en andere patches makkelijk "turnen". Ter zijner tijd zal er een Russische plate carrier bij komen. Ben namelijk niet zo van die load bearing vesten. :p

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Mja, ik weet het dus niet. Er staat duidelijk vermeld dat de winkel in Rusland zit en dat er geen VAT bij de prijzen zit. :rolleyes:

Ben helemaal om hoor. Naast mijn Polish NATO outfit ga ik nu ook voor een Digital Flora outfit. De geplande AK74u komt dat veel beter tot zijn recht. :cool:

Mijn OD plate carrier kan ik doormiddel van pouches en andere patches makkelijk "turnen". Ter zijner tijd zal er een Russische plate carrier bij komen. Ben namelijk niet zo van die load bearing vesten. :p

Coole keuze! Heb zelf ook een AK-74U van E&L en die is superchill. Voor zowel buiten als CQB, heb d'r laatst bij Ghost Town getest en alles wat ik zag kon ik raken. Heb nog geen upgrades gedaan, nog helemaal stock ^^

• Leuk
Waarderingen: michielvdz
Zat zelf aan de Cyma CM.045B te denken. Budget technisch wat makkelijker te veroorloven. ;)

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Gisteren langs geweest bij @Igor, alleen deze week zit hij nog bij Airsoft Center als ik het goed begrepen heb. Gorka 5 in bestelling geplaatst, goed gesprek gehad. Igor weet veel te vertellen over de spullen die hij verkoopt, je kunt het zo gek niet bedenken of hij kan het voor je bestellen. Ik raad je dan ook aan om deze week nog langs te gaan bij hem, kun je het een en ander passen en je laten adviseren.

Edit: stuur hem een berichtje op Facebook en er gaat een wereld voor je open.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en michielvdz
Ik heb hem even een berichtje gestuurd.

Tip: Kwam er trouwens achter dat je grey-shop beter kan benaderen vanaf je mobiele telefoon dan via een computer. Dit omdat je via de mobiele website de valuta kan instellen op dollar. Mijn bestel bedrag inclusief verzending via de computer is 268 euro. Dat zelfde bestelbedrag via de mobiele telefoon is 276 dollar. Gezien de huidige dollar-euro koers zou mij dit een voordeel op van 33 euro opleveren. :D

Ik heb ook nog nooit import hoeven te betalen. Ze claimen op de site dat het niet hoeft, maar het kan zomaar wel gebeuren idd.

Afhankelijk van wat je bestelt krijg je last van importkosten.
Zelf ervaar ik dat ik alleen importkosten moet betalen wanneer ik electronica koop buiten de EU.

Ik heb ook nog nooit import hoeven te betalen. Ze claimen op de site dat het niet hoeft, maar het kan zomaar wel gebeuren idd.

Afhankelijk van wat je bestelt krijg je last van importkosten.
Zelf ervaar ik dat ik alleen importkosten moet betalen wanneer ik electronica koop buiten de EU.

Top, dat klinkt hoopgevend! Volgende week even mijn bestelling plaatsen. Ik ga voor de Digital Flora maar wel met westerse invloeden.
Zo zal er bijvoorbeeld een combat shirt tussen zitten, daarnaast een helmet cover voor mijn fast helmet.

• Leuk
Waarderingen: Nootfarmer