ICS Spring vervangen

Hij doet het! Haha, tis ongekend. Hij doet het weer. Top mannen! Wel gek dat de hop echt heeeelemaal uit moet staan (daar moet ik dan ook wat mee toch?). Hij schiet .8 met .30 bbs, dus ik ga (nu ik helemaal weet hoe dit in en uit elkaar moet haha) zeker ook die andere veren nog proberen
Ah fijn. :)

Ik weet niet hoeveel ruimte je om je huis beschikbaar hebt, of dat er een test baan in de buurt is, maar eigenlijk moet je pas gaan meten als je een fatsoenlijke baan van de bb hebt, anders meet je mogelijk een onbruikbare situatie. Ik heb hopup gehad die met minimaal hopup nog over hoppen. En als je dan nog strakker gaat krijg je dus zulke klachten.

Heb genoeg ruimte om dat te testen, dus dat ga ik zeker doen! Merci voor je hulp Eviltwin, wordt zeer gewaardeerd!

In de situatie die jij omschrijft, wat doe je dan nog? Backing en nub vervangen?

Vandaag even de m105 veer erin gezet, steady 0,98-1,02 joule. Met een beetje hop ipv helemaal niks schiet hij heel mooi! Dus dat lijkt ook opgelost.

Super blij mee, bedankt voor alle hulp en advies. Ik ben in 1,5e week ineens een fervent sleutelaar geworden😜