iemand ervaring met de SSG24?

Voor die €150 verschil (ik reken even €100 voor de basis bar 10... Weet niet of dit reel is.) die de SSG24 dan meer kost, vond ik het eigenlijk geen overpriced replica. Voor mensen die het budget hebben maar de tijd of het geduld niet, zou ik het geen rare koop vinden.... Je mist dan alleen het gebrek aan kennis voor de mogelijke storingen. Maar hé, daar hebben ze ons dan voor ;)

ik heb een druk leven dus geen zin om iets te kopen en dan vervolgens alles moeten vervangen en aante passen
en dan heb je aan het eind een dun ligt plastic sniper over

en de kennis ... als ik novs "sniper academie" zo zie is een spring sniper niet heel ingewikkeld en kom ik daar wel uit :p

en ga nou niet doen als of jullie het niet leuk vinden om de kennis de delen dat is toch juist een van de leukere dingen van airsoft!!!
 
hoi allemaal,

ik heb haar nog niet maar weet denk ik wel wat ik kwijt ben en wat ik daar voor krijg
en ja ja is veel geld en nov verdiend er aan... maarrrrr bekijk het eens van deze kant.



ik krijg over een week of 4 a 5 mijn SSG24 (zeer grote blij!)
ik ben 655,80 us dollar (584.45 eu) kwijt voor
de ssg24
3 extra mags
sling swivels
extra BB's 0.46
ook nog incl de koffer
en de verzendkosten

21% belasting (122 eu) plus de 584 eu is 706 eu
plus35 eu invoer kosten= 741 eu ( denk ik dan ongeveer) :p

voor een dikke sniper meteen out if the box euuh koffer en klaar om mee te spelen.
geen geklooi en geknutsel en verloren uren want heb een druk gezins leven en heb geen zin om in kostbare vrijetijd eerst een hoop tijd kwijt te zijn aan het tunen van een sniper.


de reviews zijn denk ik redelijk het is idd een mod24 van modify maar dan wel flink verbeterd op bijna alle punten.
miss is 750 eu beetje veel geld maar hey voor mijn tippmann was ik ook ongeveer zoveel kwijt incl mags slang fles etc.

ik denk dat dit veel geld maar niet "duur" is

wat ook erg leuk is is dat nov je bijna dagelijks op de hoogte houd met text en filmpjes van de productie enzo

any way ik zal als ik haar eindlijk binnen heb en getest heb feedback geven, eerlijk feedback
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell
Veel geld is relatief, in mijn tippmann zit nu zo'n ±1500. Dan nog mijn ptw, die was niet veel goedkoper. Een hobby mag geld kosten is mijn mening.
En wat voor de een duur is is voor de ander goedkoop.
Koop vooral waar je je goed bij voelt, jij moet er mee spelen en happy mee voelen. En dat is onbetaalbaar.
 
Als je geen repro spul haalt dan wordt een replica al snel duur of als je hele dure upgrade onderdelen voor een AEG haalt ook, kuch kuch siegetek gears 100-150 euro kuch kuch. Kleding kan ook heel duur worden als je naar merken zoals Crye gaat kijken. 1500 Euro voor een replica is nog niet heel gek als je bedenkt dat een tipmann zelf al 500 is, dan nog een HPA line, tanks zit je al op de 650-700. Echte aimpoint is al 800 euro om maar even een voorbeeld te geven en ook al hoeft het niet zo duur te zijn, de goedkope red dots zullen redelijk snel kapot gaan op een tipmann.
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Hmmm wat rebelattack zegt komt aardig in de buurt.
Ik heb toen 500 betaald voor de tippmann.
Vervolgens een microbore line uit Amerika laten komen. Deze waren toen nog niet verkrijgbaar in nl. Een 48ci bottle. Toen een duikfles en keuring, filling station. Andere buttstock, andere hopup, andere rail dit is een madbull troy trx rail. Alleen paste de barrelnut niet lekker, dus uit Amerika een real steel laten komen. Alleen moest dat weer via via gebeuren omdat uit Amerika real steel onderdelen shippen vrij lastig is.
Andere pistol grip. En dan nog wat klein materiaal. Al met al zit je snel aan de 1500 en ik ben ook bang dat het daar niet ophoud :p
 
Sander Nice man Ik Weet het kan hard gaan

En rebelattack hou eens op met huilen man !
Je loopt op op 2 forums 3 topics te haten op mijn enthousiastme over mijn aan koop tot aan de bb's die ik er bij bestel aan toe en hoeveel ik er wel niet te veel voor betaal.

Als je niet leuk kan reageren doe dat dan niet
 
Wut? Ik geef gewoon antwoord, voorheen hebben we een discussie gehad over de SSG24 vs een geupgrade JG Bar-10 hier en op airsoftelite en heb het uiteindelijk afgesloten dat ik graag een review zie om te zien wat een non biased gebruiker er van vind. Alles wat ik heb gezegd de laatste dag(en) ging daar totaal niet om. Enigste wat ik heb gezegd de afgelopen dag(en), is dat de bb's die je bij je SSG24 niet bio zijn en dus niet mag gebruiken en dat Geoffs een goede optie zijn gezien de grote Nederlandse youtube snipers die ook gebruiken en in dit topic geef ik alleen aan dat airsoft een dure hobby kan zijn als je veel echt spul haalt of high end spul, zoals Crye, Siegetek Gears of andere merken. Correct me if I am wrong.
 
Laatst bewerkt:
@adriaan als je op een forum mensen om een mening/ervaring vraagt dan krijg je die ook. Dat hoeft niet te zeggen dat het alleen maar positief zou moeten zijn, anders heeft het geen zin om een mening te geven.
Jij valt nu openlijk forumgebruikers aan over een discussie op een ander forum en dat vind ik niet netjes. Hou dit soort dingen op een PM en ga het niet in het openbaar lopen roepen. Daar zijn fora niet voor, en als je rebel wat langer kent dan vandaag weet je dat hij een sterke mening heeft en er verder niet op uit is mensen opzettelijk zwart te maken.
 
Iedereen heeft zijn mening gegeven, laten we nu ontopic blijven.

Edit: @ChaoSState

Ts geeft in het begin van zijn topic al aan niet opzoek te zijn naar de discussie dat een goed geupgrade bar10 etcetera goedkoper is.
Ts vraagt enkel om gebruikers ervaringen.

Rebelattack heeft idd een uitgesproken mening welke soms verkeerd begrepen kan worden. Omdat het lastig is om emoties in tekst vast te leggen.

In mijn ogen verwijst Ts alleen maar naar zowel hier als op een ander forum zich soort van aangevallen te voelen.

Ander forum weet ik niks van. Daar kom ik nooit.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen heeft zijn mening gegeven, laten we nu ontopic blijven.

Edit: @ChaoSState

Ts geeft in het begin van zijn topic al aan niet opzoek te zijn naar de discussie dat een goed geupgrade bar10 etcetera goedkoper is.
Ts vraagt enkel om gebruikers ervaringen.

Rebelattack heeft idd een uitgesproken mening welke soms verkeerd begrepen kan worden. Omdat het lastig is om emoties in tekst vast te leggen.

In mijn ogen verwijst Ts alleen maar naar zowel hier als op een ander forum zich soort van aangevallen te voelen.

Ander forum weet ik niks van. Daar kom ik nooit.

Probleem is dat er maar heel weinig ervaringen zijn met de SSG-24 daar de eerste 100 pas zijn uitgeleverd en die veelal in de handen liggen van de youtube snipers ;).
Op de echte onafhankelijke reviews moeten we nog ff wachten tot de 2de batch is uitgeleverd. Dan zullen we pas wat vergelijkingsmateriaal hebben.
 
@adriaan als je op een forum mensen om een mening/ervaring vraagt dan krijg je die ook. Dat hoeft niet te zeggen dat het alleen maar positief zou moeten zijn, anders heeft het geen zin om een mening te geven.
Jij valt nu openlijk forumgebruikers aan over een discussie op een ander forum en dat vind ik niet netjes. Hou dit soort dingen op een PM en ga het niet in het openbaar lopen roepen. Daar zijn fora niet voor, en als je rebel wat langer kent dan vandaag weet je dat hij een sterke mening heeft en er verder niet op uit is mensen opzettelijk zwart te maken.

ik wil niemand zwart maken maar rebel je komt de heletijd met het zelfde
Iedereen heeft zijn mening gegeven, laten we nu ontopic blijven.

Edit: @ChaoSState

Ts geeft in het begin van zijn topic al aan niet opzoek te zijn naar de discussie dat een goed geupgrade bar10 etcetera goedkoper is.
Ts vraagt enkel om gebruikers ervaringen.

Rebelattack heeft idd een uitgesproken mening welke soms verkeerd begrepen kan worden. Omdat het lastig is om emoties in tekst vast te leggen.

In mijn ogen verwijst Ts alleen maar naar zowel hier als op een ander forum zich soort van aangevallen te voelen.

Ander forum weet ik niks van. Daar kom ik nooit.

sander je lecht de vinger op de zere plek mooi gezegt

ik voel me niet aangevallen maar rebel heeft al een aantal keer duidelijk door laten schemeren wat hij er van vind enzo
dat hoeft hij niet elke keer te benadrukken en wat sader idd zegt daar was deze topic niet boor bedoeld

en rebel het was niet als aanval bedoelt maar meer van gast nou weet ik het wel.
 
Dat is leuk, maar ik heb het daar een hele lange tijd geleden over gehad en de laatste posts totaal niet dus snap de plotselinge uitbarsting niet. Gaf wederom alleen aan dat een hobby snel kan duur worden als je bepaalde merken gaat kopen en dat de bb's van Novritsch niet Bio zijn en dus verboden op de Nederlandse velden. Dat is geen opmerking over de SSG24 maar gewoon feiten. Ik zal echter wel niet meer reageren gezien het niet wordt geapprecieerd
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Idd, houdt de prikkels en discussies van andere fora discussies vooral daar of in PM's. We willen hier een sociale, open sfeer hebben.

Vond dat hier niets geks gezegd is, met het warme weer lopen de digitale gemoederen soms ook wat hoger op. Rustaaaaagh aan dus :)
 
ik had begrepen dat geoffs bbs nog een certificaat miste om officeel bio te zijn ?
bij B&A zijn ze niet toegestaan om die reden. of is dit in de tussentijd veranderd?