Ik ben een beginner, enkele vragen.

Is bioval echt zo slecht?
Of voor sniper/dmr?
Ik heb ze in lmg gebruikt en presteerden goed (met nog 10kg op voorraad, aanbieding)
Koop igg geen rockets van gunfire :p
 
Hoe zwaar schieten jullie dan met je full auto assaults? Mijn geflathopte Amoeba SR16 werkt lekkerst met 0.30 en me geflathopte G36c met 0.28. Meer range en mooiere strakkere lijn. Vind 0.25 toch te licht ervoor zelf
 
Ik gebruikt standaard de .28 van Open Blasters in mijn Specna. Doen het heerlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jorst
Zelf gebruik ik ASG openblaster 0,28 in praktische alle
Pistolen en assault rifles.

Alleen 0,30 & 0,32 in mijn DMR.

Vind het verschil in prestaties en prijs het niet waard om overal 0,32 in te gooien
 
Hoe zwaar schieten jullie dan met je full auto assaults? Mijn geflathopte Amoeba SR16 werkt lekkerst met 0.30 en me geflathopte G36c met 0.28. Meer range en mooiere strakkere lijn. Vind 0.25 toch te licht ervoor zelf

Ligt een beetje aan je set up. Stock zullen de meeste .25 schieten. Na wat upgrades .28 of .30

Ik.zelf schiet .32
 
Tot op heden vooral met bioval 0.25 geschoten in mijn G&G predator en nog nooit feed problemen gehad.
Dus om gelijk te roepen dat het troep is?

Maar het is vooral zoeken wat voor jou zelf werkt in combi met je wapen en upgrades.
Ben je een bosjes sproeier bij B&A dan is prijs vs kwaliteit wellicht minder van belang dan dat je een sniper of DMR bent bij bunkerhill in de open ruimte.

Na iedere upgrade test ik een aantal merken en gewichten om te kijken wat het lekkerste gaat.
 
Maar het is vooral zoeken wat voor jou zelf werkt in combi met je wapen en upgrades.
Ben je een bosjes sproeier bij B&A dan is prijs vs kwaliteit wellicht minder van belang dan dat je een sniper of DMR bent bij bunkerhill in de open ruimte.

Het heeft niet alleen met speelstijl te maken, maar ook met replica/internals.
Zo had ik een replica met 6.01 inner, 101inc jamde gewoon standaard.
Bij mijn ptw worden goedkopere merken gewoon verpulverd.
 
Klopt. Dat is ook precies wat ik schrijf. De combi tussen persoonlijke wensen en het wapen en upgrades.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander
Nadat je topic flink gekaapt is met een bb discussie
De bioval kan je dus prima bestellen, de cyma 045 zit een 6,08mm loop in
Mocht je de loop upgraden, zet er een 6,03mm rvs loop in
Mocht je nog vragen hebben omtrent de replica stuur gerust een pm
Ik heb deze zelf ook gehad en volledig geupgrade
 
of het nou een 6.08, 6.07 of 6.03 loop is maakt weinig uit, als je gaat upgraden koop dan een goede loop, diameter maakt weinig uit, materiaal wel maar brass kan ook prima heel goed schieten. Het gaat er iig om dat diameter niks uit maakt.