Ik ben nieuw

Robbie521

Member
3 jan 2020
20
5
Trophies
4
Hallo,

Ik ben Robbert en woon in leiderdorp
ik ben 29. ik heb nu ongeveer 6 maanden een NAbv pas.
Ben in de airsoft terecht gekomen door een vriend waar ik mee paintball.

Ik heb op dit moment een aantal replica's.
begonnen met een TM high capa 5.1. Deze aangepast met een als slide en een ouderbarrel met draad voor een trager. Hier een skirm mee gedaan en toen bedacht dat ik ook een weg erbij wou. Moest er ook een skirm mee doen om de vrouw te laten merken dat niet alles in een keer gehaald hoeft te worden.
Hierop volgend een TM scar-L gehaald. ben erg tevreden alleen voor CQB is deze net te groot en te zwaar en uiteindelijk een G&G ARP9.

heb tot nu toe alleen nog CQB gespeeld maar als het weer weer wat beter wordt gaan we ook nog naar buiten.

En ja ik speel ook nog paintball. En nee ik ga geen discussies houden wat er beter is:P

Ik hoop een beetje mensen te vinden in mijn regio die ook spelen. Altijd leuk om meer mensen tegen te komen.

Hoi!
Als Combat City in Leiderdorp straks weer open gaat (binnen enkele weken hopen we) moet je maar eens komen spelen.
We hebben daar een hoop spelers en marshalls welke vrij vaak samen gaan skirmen dus we stellen je graag voor :)
Voor nu natuurlijk van harte welkom!

Groeten,
Maurice

Hoi!
Als Combat City in Leiderdorp straks weer open gaat (binnen enkele weken hopen we) moet je maar eens komen spelen.
We hebben daar een hoop spelers en marshalls welke vrij vaak samen gaan skirmen dus we stellen je graag voor :)
Voor nu natuurlijk van harte welkom!

Groeten,
Maurice

Mallo maurice. Ik wil daar inderdaad een keer heen. Wat is de schatting dat jullie open gaan.

Er zijn mooie dingen uit het paintball gekomen. Zitten wij al jaren te emmeren met anti fog middeltjes. Hebben ze in het paintball daar al jaren goeie oplossingen voor thermogoggles en kant en klare ventilatoren. Leve het paintball