Inokatsu M4a1 sopmod super version 2009

PrinsAirsoft

Member
27 feb 2018
9
2
Trophies
6
Hallo guys,

Ik wil de inokatsu m4a1 sopmod super version 2009 gbbr aanschaffen, hij ziet er erg mooi uit.
Maar welke magazijnen kan ik hiervoor gebruiken?
Alleen de Inokatsu magazijnen of ook andere magazijnen?
En zijn hier makkelijk onderdelen voor te krijgen, mocht er wat stuk gaan?

De algemeen heersende mening onder gbbr liefhebbers is dat de inokatsu's het geld tegenwoordig niet meer waard zijn. Wil je een gbbr M4 dan is het of een GHK (als je realistische internals wilt) of een TM M4 (minder realistische internals maar erg betrouwbaar (op 1 veertje van een paar euro na), slijtvaster en goed otb prestaties)

Dat gezegd hebbende:
- Inokatsu's zijn gebaseerd op het WA ontwerp en andere magazijnen die daarop gebaseerd zijn passen ook, g&p, viper en pro-win maken deze. Er zijn er nog meer maar ik kan niet zo snel op de naam komen. Let wel: sommige merken maken voor meerdere systemen magazijnen dus lees de productbeschrijving goed. Soms kan ook het vervangen van de gas routers een vereiste zijn.
- WA stijl onderdelen zijn via shops in HK makkelijk te krijgen, in Europa zal het wat moeilijk zijn.
De inokatsu's schieten volgens mij voor de Nederlandse velden te hard, het installeren van een npas oid om de fps naar beneden te brengen is, indien je er mee wilt skirmen, een vereiste.

Wat Oddball zegt idd.
Maar als je voor realisme wilt gaan kan je het beste voor een ViperTech gaan (was vroeger de OEM van Inokatsu) https://www.vipertech.com.tw/
Deze hebben schijnbaar ook betere performance dan de (verouderde) Inokatsu.

Neemt niet weg dat de Ino onwijs mooi is. De GHK komt dicht in de buurt kwa in- en externals (en heeft beter performance). Maar de MWS voelt echt als een 'BB-speelgoed gun' in vergelijking met de Ino :D Maar die is dan wel weer het beste in performance en slijtage etc.

(Wanneer ik een ViperTech in huis heb zal ik ze alle 4 eens naast elkaar leggen voor een korte review)

• Leuk
Waarderingen: Oddball