Interesse in Airsoft, wat nu?

Als eerst: Welkom!

Mijn aller eerste skirm was bij balls and arrows in lelystad! die hebben daar altijd voldoende huurkits!
Nu heb ik pas met een introducee meegedaan aan de beginners skirm van B&A en dat was echt interessant!
Ik had mijn persoonlijke gear mee en nog een man of 10 hadden dat. de rest waren mensen met huurkits die het voor het eerst gingen spelen!

misschien (mits de reistijd geen issue is) een idee om je hier bij aan te melden?
http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm-aanmelden
de 21ste van april is het volgende event!
tijdens het event krijg je uitleg van de marshalls, speel je wat verschillende games en opdrachten. erg leuk voor een eerste keer en geeft voldoende indruk om airsoft te leren kennen! ook is de sfeer enorm relaxed omdat je met meerdere "noobs" bent.

uiteindelijk is het aan jezelf maar ik raad dit event enorm aan!
Sterker nog, ik heb mezelf nu al aangemeld. :D
Kan niet wachten tot het zover is.
Nogmaals bedankt voor deze suggestie.

Ik ben alleen nog maar bekend bij Unit 13 in Sittard. Dat is een indoor locatie. Zal binnenkort ook wat andere locaties ''testen''.

Sterker nog, ik heb mezelf nu al aangemeld. :D
Kan niet wachten tot het zover is.
Nogmaals bedankt voor deze suggestie.

Kleine tip: Wanneer je met OV gaat neem een extra set kleren mee want het is wel een veld waar je vies wordt. neem ook vuilniszakken mee voor die kleren.
Neem ook goede schoenen mee waar je veel grip mee hebt (ik gebruik bouwschoenen) en tweede setje schoenen zodat je niet vol blubber rond loopt.

Als je meer wilt weten, stel de vragen!

Kleine tip: Wanneer je met OV gaat neem een extra set kleren mee want het is wel een veld waar je vies wordt. neem ook vuilniszakken mee voor die kleren.
Neem ook goede schoenen mee waar je veel grip mee hebt (ik gebruik bouwschoenen) en tweede setje schoenen zodat je niet vol blubber rond loopt.

Als je meer wilt weten, stel de vragen!
Had ik inderdaad nog niet over nagedacht, extra kleren is wel handig. Met OV hoef ik gelukkig niet, ik kan zelf met de auto karren.

@Sonar_Owl ikzelf ben ook actief in airsoft in de regio en ik woon praktisch bij je om de hoek (Helmond). verder speel ik vaak bij airsoft training centre in helenaveen. puur omdat dit lekker dichtbij is en ik in de winter liever binnen sta.

een vriend van me waarmee ik vaak zou gaan is meer thuis dan dat hij gaat, dus iemand uit de buurt die wel de energie en tijd heeft om te gaan lijkt me wel lachen.

verder is het inderdaad niet makkelijk om iemand in de regio te vinden, aangezien er "slechts" 17000 leden zijn in nederland volgensmij. als je dat over heel nederland uitstrijkt, zullen er ook niet veel per dorp/stad zijn die het doen.

Wel super dat je het wil doen, en gewoon gaan kan altijd natuurlijk ;)

@Sonar_Owl ikzelf ben ook actief in airsoft in de regio en ik woon praktisch bij je om de hoek (Helmond). verder speel ik vaak bij airsoft training centre in helenaveen. puur omdat dit lekker dichtbij is en ik in de winter liever binnen sta.

een vriend van me waarmee ik vaak zou gaan is meer thuis dan dat hij gaat, dus iemand uit de buurt die wel de energie en tijd heeft om te gaan lijkt me wel lachen.

verder is het inderdaad niet makkelijk om iemand in de regio te vinden, aangezien er "slechts" 17000 leden zijn in nederland volgensmij. als je dat over heel nederland uitstrijkt, zullen er ook niet veel per dorp/stad zijn die het doen.

Leuk om te horen dat er ook mensen in deze regio zijn, zover had ik nog niemand gezien in deze regio. Wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen (misschien wel zonder het te weten).
Hoop dat mijn verwachtingen een beetje kloppen van de sport, zal het meemaken bij de beginnersskirm bij Balls and Arrows.
Kan niet wachten. :)

Welkom! Veel plezier met je eerste skirm bij B&A!

Welkom! Ik ben zelf op deze manier ook bij het airsoften gekomen! Vroeger ooit gezien vergeten en een paar jaar later weer opgepakt! Ik kom zelf uit Uden wat redelijk op de route ligt richting het midden van het land! Ik heb alleen zelf geen auto, dus ik heb altijd vervoer nodig. Wellicht dat we dus iets kunnen regelen!

Heb je al iets van gear?

Ja als jij nou weer eens een keer me zou gaan lamme