Interresse in airsoft enz

kingontheroad

Member
8 apr 2018
9
2
Trophies
2
Hallo

Ik ben kingontheroad 42 jaar en al een poosje geïnteresseerd aan de hand van filmpjes op youtube .
Met name in een full auto glock en combat

Vandaar ik me er verder in wil verdiepen van hoe en wat , leek mij t leuk toe om mij hier aan te melden.

Mvg kingontheroad

Welkom!!

Welke filmpjes heb je gezien op youtube? Hou er rekening mee dat de grote sniper youtubers geen goed beeld van airsoft geven.

Wat voor replica had je op het oog? Een glock is leuk, alleen voor woodland of buitenspel is alleen een Glock niet ideaal.. Wat bedoel je precies met combat?

• Leuk
Waarderingen: kingontheroad
Thnx

@NielsHoffland
Met combat bedoel ik , in t veld of bos met airsoft bezig zijn ?

De Tokyo Marui 18C vind ik een hele mooie replica

Aah oke duidelijk! Ik zelf speel het liefste Woodland, dus buiten op het veld.. De TM G18C is een mooie replica, alleen is het full auto erg zwaar voor een replica, dus let daar wel op.. Full auto pistols slijten snel :P Ik wou er ook een, alleen heb ik besloten om voor een G17 te gaan.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en kingontheroad
Daar heb je misschien wel een punt (slijtage) die gedachte had ik ook vanmiddag . Misschien dat er 2glocks voor me erin zit (jaarafrekening essent):Dkomt er binnenkort aan

En dan de 18c voor de fun erbij ;)

Als ik me vergunning aanvraag bij de navb is dat voldoende , of heb ik nog meer papieren nodig ?

Daar heb je misschien wel een punt (slijtage) die gedachte had ik ook vanmiddag . Misschien dat er 2glocks voor me erin zit (jaarafrekening essent):Dkomt er binnenkort aan

En dan de 18c voor de fun erbij ;)

Als ik me vergunning aanvraag bij de navb is dat voldoende , of heb ik nog meer papieren nodig ?

Hahaha, more the better :P

Voor replicas moet je een aantal dingen hebben namelijk:
-NABV pas
-Afgesloten opslag plek (Kast of Bak enz.)

Als je dat hebt mag je replicas hebben, voor vervoer moet je een koffer hebben die op slot kan.

• Leuk
Welkom op het forum!

De meeste mensen maken met een G18c de fout om het pistool in (te) lange bursts te schieten.
Ik heb de mijne altijd in semi-stand in m'n holster, ik schakel alleen over naar bursts als er meerdere spelers voor me staan en ik snel moet kunnen reageren.

Mocht je alsnog bang zijn dat je TM slede stuk zal gaan, kun je altijd nog (Abbey) duster gas of de witte Nuprol 1.0 erin stoppen.
Dat zou sowieso de levensduur moeten verlengen.

• Leuk
Dankje voor de tip , weet je toevallig een betrouwbaar adres waar ik de tm g18c gbb kan bestellen ??

of iemand anders die nog een adres weet waar ik de tokyo marui g18c gbb en de tm 17 kan bestellen ??

of iemand anders die nog een adres weet waar ik de tokyo marui g18c gbb en de tm 17 kan bestellen ??
De TM glock18c is lastig te verkrijgen omdat er gedoe was met de rechten/merken/import van de echte glock.
Ik heb er eentje liggen maar hij doet 't niet echt goed. Veertje moet vervangen worden gok ik zo (glock 18c hammer spring 150)
http://www.airsoftglobal.com/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=12968
Heb er jammer genoeg weinig mee gespeeld en ben ook niet zo heel technisch maar als je handig bent valt die vast makkelijk te maken.

Als je echt interesse hebt doe ik 'm voor 100,- weg maar je zou dan wel moeten kijken wat er precies mee aan de hand is.

• Leuk
Welkom op het forum.

Mag ik vragen waar je ongeveer woont? Dat maakt het makkelijker als je een keet met mensen samen wilt skirmen. Er zijn er hier voldoende die een beginneling op sleeptouw nemen.

• Leuk
Welkom!

Ik zelf heb een WE glock 18c. Super ding!
Beter en ietsjes goedkoper dan de TM.
Dit heeft wel een metalen slede dus dat is weer een pluspunt.
Heb hem zelf van airsoftzone.com

Zou kleine burstjes doen met de auto functie.

als je vragen hebt dan horen we het wel!

• Leuk