Interresse in airsoft enz

In het buitenland zou ik voor PayPal betalen gaan of credit card.
Daarna even de shop google voor revieuws.
Het bestellen zulle ze een kopie van je nabv pas vragen. Dit zullen ze bij het pakketje bijvoegen voor als de douane moeilijk gaat doen.
Ik heb mijn glock bij airsoftzone.com gehaald.

• Leuk
Waarderingen: kingontheroad
Wat ik me afvraag king heb je al op skrims gespeeld?
zo niet zou ik eerst aanraden om een skrim of 3 4 te doen met huurkit of met iemand meegaan die replica te leen heeft om te ervaren hoe het skrimmen is. om te kijken en voelen naar replica's en te kijken welke speelstijl je fijn vind
(er zijn er genoeg die kopen gelijk veel en verkopen alles binnen een jaar weer)

En die weten vaak al na 1-2 skrims dat het hem echt niet gaat worden voor hun.(snap ik niet maar ok hun keuze :p))

Ga skrimmen ervaar hoe het is en pas daarom aan wat je zou willen kopen Pistol only kan wel, maar in woodland denk ik dat je toch wel range bb s en meer mist :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Hé King on the Road, welkom op het forum!

Thnx

@NielsHoffland
Met combat bedoel ik , in t veld of bos met airsoft bezig zijn ?

De Tokyo Marui 18C vind ik een hele mooie replica
Tof dat je voor een Tokyo Marui Glock 18c wil gaan; heb er zelf ook een en dat is m'n beste aankoop ooit geweest. Althans, qua sidearm dan. Let er wel op dat de Tokyo Marui volgensmij niet meer gemaakt wordt. Dat komt doordat er een rechtszaak geweest is waar uit is gekomen dat Tokyo Marui niet de juiste licenties heeft ('Glock' is een merknaam), en Umarex mag ze alleen als 'Glock' verkopen.

Waar je wel rekening mee moet houden; een sidearm is ideaal voor Close Quarter Combat (CQB); bijvoorbeeld het Clearen van gebouwen, korte ruimtes etc. Voor een open terrein of bebost gebied ga je het er helaas niet mee redden; je mist dan echt bereik. Daarom zou ik voorstellen voor een goede primairy replica te gaan, en later voor een sidearm.

• Leuk
TM maakt nog steeds wel gewoon hun Glocks, maar TM maakt een hoop in batches en niet aan een stuk door, daarom heb je dan opeens bij een paar winkels weer een hoop van een product en zijn ze een half jaar later overal uitverkocht.

Hier is hij toevallig nog in stock: https://www.surplusstore.co.uk/tokyo-marui-g-18c-rif.html, maar goed ik zou eerst beginnen met de NABV pas.

• Leuk
Aah oke duidelijk! Ik zelf speel het liefste Woodland, dus buiten op het veld.. De TM G18C is een mooie replica, alleen is het full auto erg zwaar voor een replica, dus let daar wel op.. Full auto pistols slijten snel :p Ik wou er ook een, alleen heb ik besloten om voor een G17 te gaan.

Hier ook een TM G17 gebruiker. Om dezelfde reden als Niels. De G17 is ook snel qua firerate, en is een betrouwbare side-arm. Ik gebruik m als secondary als sniper of assault en soms als primary in CQB ^^

• Leuk