Is er belangstelling voor videoshoot

FubuFreesome

New Member
7 okt 2018
1
0
Trophies
1
hallo allemaal,

Ik vroeg me af of hier mensen aanwezig zijn uit de omgeving Leiden Denhaag Amsterdam komen.
Die tactiesche uitrusting hebben en graag mee zouden spelen in een videoshoot?!
De datum is nog onbekend maar het zou voor de maand november zijn!
Graag hoor ik of hier mensen voor warm lopen.

hallo allemaal,

Ik vroeg me af of hier mensen aanwezig zijn uit de omgeving Leiden Denhaag Amsterdam komen.

Is die 'videoshoot' bedoelt als video clip voor een muziek video of iets dergelijk?
Ik wil toch een waarschuwing geven dat als je dit ga doen en je airsoft replica's gebruik, dat je dan in overtreding bent.
Ga maar even kijken in de statuten van de nabv.

wees voorzichtig met dit soort voorstellen!
Laat dit de soort activiteiten de airsoft sport niet schaden!

• Leuk
Waarderingen: Jan en JWieleman
@M14shooter , na ff googlen op de naam zal het vast voor muziekclip zijn. Ik kom uit op een muziek producer namelijk. Zoals al eerder gezegd is het verboden om met replica's daarin te spelen en zal je niet mogen reizen met je replica's voor zoiets als reden.

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
@M14shooter , na ff googlen op de naam zal het vast voor muziekclip zijn. Ik kom uit op een muziek producer namelijk. Zoals al eerder gezegd is het verboden om met replica's daarin te spelen en zal je niet mogen reizen met je replica's voor zoiets als reden.

Persoonelijk denk ik dat het dit soort mensen niet interesseert dat ze de airsoft sport verkeerd gebruiken... Als ze maar hun clipje kunnen schieten...

Volgens mij vraagt hij om mensen met tactische uitrusting.
Ik lees niks over gebruik van buksen.

Volgens mij vraagt hij om mensen met tactische uitrusting.
Ik lees niks over gebruik van buksen.
Dat klopt...mijn punt alleen is dat ik toch hoop dat mensen blijven na denken, ik heb al eens video clips langs zien komen waar. Nederlandse rappers met ak47 staan te zwaaien... Of dat dan replica's zijn en van wie????

hallo allemaal,

Welkom! Voorstellen wordt gewaardeerd.

Fubufreesome voor 1000 euro ben ik bereid om in een tacticool outfit een show te komen geven haha

• Leuk
Waarderingen: QuickFix
Inderdaad, het staat iedereen vrij te reageren, maar realiseer je dat je geen replica's mag gebruiken voor de clip.

• Leuk
Ik kom uit de genoemde omgeving. Iets meer info misschien wel handig.

- waar gaan de beelden voor gebruikt worden bijvoorbeeld

• Leuk
hallo allemaal,

Ikzelf ben hier geen fan van, maar dat komt ook mede omdat recent hier in de stad dus dit eventjes is voorgevallen.

Nu wordt hier wel gesproken over alleen tactische uitrusting, maar toch. Ik zou het niet doen. Het valt mij verder ook op dat de leeftijd die op dit profiel ingesteld staat schijnbaar 14 jaar is. Plus, het account is het laatst actief geweest toen de post is geplaatst. Meh.

Geriatrisch twerken is vast ook wel een doelgroep voor...

Doe dat dan wel zo: ;)
45Mw7YW.jpg