Ja hallo!

Justinizert

Well-Known Member
27 jun 2017
61
22
Trophies
4
Moet ik nog n keer hallo zeggen of beginnen we gewoon met het zegje?

Ik ben gewoon een nieuwe enthousiasteling die aardig wat liefde voor airsoft aan t opbouwen is
en ook sinds n maand n bijna complete standaard uitrusting heeft met als main replica een ASG M15 (AEG) en sidearm Colt M1911 tactical (CO2)

Tot nu toe 2 skirms gedaan was vet!
1 keer bij balls and arrows en n keer bij ghosttown cqb

En owja het is ook leuk om andere airsoften te ontmoeten en passie te delen!

Nou doei he:)
 

Bijlagen

  • IMG_8195.JPG
    IMG_8195.JPG
    17,6 KB · Weergaven: 293
  • Leuk
Waarderingen: WillemRT
Leuk man mn eerste reactie en het is de welbekende Jan ook nog!

Ja thanks Jan super man al die filmpjes en forums van je dat heb zeker een stukje geholpen in dat grote bos van de airsoft wereld

Groetjes Justin
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom Justin. Welkom op dit gezellige forum waar we over onze verslaving praten.

Mag ik vragen uit welke regio je komt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Hey Boudewijn,

Ja natuurlijk vragen en opmerkingen zijn altijd welkom!

Ik kom uit Nieuwkoop en natuurlijk hoef ik niet te vertellen waar dat ligt want dat kent echt iedereen!! haha

Voor de gene die het nog niet gegoogled hebbe, Het is een dorpje naast Alphen aan den Rijn ( je weet wel van die brug)

Greetz Justin
 
Welkom op het forum! En natuurlijk veel plezier met komende skirms!
Zelf woon ik in Zoetermeer dus vrij dicht in de buurt, dus dat komt goed uit ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Welkom op het forum! En natuurlijk veel plezier met komende skirms!
Zelf woon ik in Zoetermeer dus vrij dicht in de buurt, dus dat komt goed uit ^^

Altijd leuk om mensen in de buurt te hebben!!
Zeker handig voor skirms verweg.

Merk wel dat het leuker is en makkelijker om met meer mensen te gaan vooral de terug weg is zwaar alleen
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Ik heet je ook welkom in onze zeer verslavende sport @Justinizert.
Rond kijken hier op het forum, vragen stellen in de topics die er voor bedoeld zijn.
Geen idee welke kant je op wil bezoek eens een Airsoft shop. Ga kijken voelen, ruiken, proeven wat de sport zo uniek maakt.
Koop niet zomaar iets neem er je tijd voor.
Tipje bespaar niet op je bril (veiligheid je hebt maar 1 paar ogen) en goeie schoenen. Kapotte enkeltjes heb je zo en dat is weer zonde dan mis je weer zoveel skirmtijd :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Justinizert
Welkom op het forum! Het meeste is al gezegd, dus ik kan alleen nog zeggen; "hopelijk tot snel"!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Thanks thanks wat een liefde allemaal Ja ik ben al overal geweest en gelukkig was mn vriendin mee die alles in goede banen begeleide wat betreft aankopen En die heeft inmiddels ookal een nabv pas maar ik heb zeker niet bespaard op de bril ik heb nu de swiss eye raptor maar nog wel even een manier vinden zonder te beslaan... ik heb nu dreft geprobeerd op advies van marco van ghosttown.

En goede schoenen is zeker belangerijk toch vind ik sneakers het lekkerste spelen en voor buiten heb ik tactical boots maar niet echt mijn ding...

Greetz Justin
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Wijnand
Thanks thanks wat een liefde allemaal Ja ik ben al overal geweest en gelukkig was mn vriendin mee die alles in goede banen begeleide wat betreft aankopen En die heeft inmiddels ookal een nabv pas maar ik heb zeker niet bespaard op de bril ik heb nu de swiss eye raptor maar nog wel even een manier vinden zonder te beslaan... ik heb nu dreft geprobeerd op advies van marco van ghosttown.

En goede schoenen is zeker belangerijk toch vind ik sneakers het lekkerste spelen en voor buiten heb ik tactical boots maar niet echt mijn ding...

Greetz Justin

Bril is goede keuze die heb ik ook op mijn neus staan. En oh boy wat ben ik blij met dat ding. Die heeft al de nodige BB's gestopt :).
Voor het beslaan van je bril tegen te gaan is een goeie optie om Anti Fog van Nuprol te bestellen werkt als een malle.
Kost wel iets maar dan heb je ook bijna geen last meer van een beslagen bril.
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
- maar ik heb zeker niet bespaard op de bril ik heb nu de swiss eye raptor maar nog wel even een manier vinden zonder te beslaan...

En goede schoenen is zeker belangerijk toch vind ik sneakers het lekkerste spelen en voor buiten heb ik tactical boots maar niet echt mijn ding...

Brillen zijn erg belangrijk, niet alleen qua protectie van je ogen maar ook dat ze niet beslaan.. je wilt niet zoals @Yadus dat je in 1 weekend 3 brillen koopt omdat ze allemaal constant beslaan :/ Ik heb er alleen maar last van beslaan met dezelfde bril als ik beetje heftig heb lopen sprinten/springen/vallen/opstaan/doorgaan en dan stil sta om te richten.. ik heb geluk denk ik.. of het is m'n baard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert