Ja hallo!

je wilt niet zoals @Yadus dat je in 1 weekend 3 brillen koopt omdat ze allemaal constant beslaan :/
Ja wat een hel was dat zeg! Ik zag gewoon helemaal niks door een bril van +- €30. Binnen 5min alles beslagen en daar kun je echt niet mee spelen. Op zondag een bril gekocht die iets van men hoofd af staat, die was stukken beter. De mensen in de shop zeiden wel "de perfecte bril die nooit beslaat bestaat niet"
 
Laatst bewerkt:
Ja wat een hel was dat zeg! Ik zag gewoon helemaal niks door een bril van +- €30. Binnen 5min alles beslagen en daar je echt niet meet spelen. Op zondag een bril gekocht die iets van ben hoofd af staat, die was stukken beter. De mensen in de shop zeiden wel "de perfecte bril die nooit beslaat bestaat niet"

Dat klopt @Yadus. Ik heb ook een bril van €30,- en ff iets inspannen en ik heb ook flink zichtvermindering. Maar goed heb nu Nuprol anti Fog en dat werkt toch wel.
Heb een stuk helderder beeld ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Brillen zijn erg belangrijk, niet alleen qua protectie van je ogen maar ook dat ze niet beslaan.. je wilt niet zoals @Yadus dat je in 1 weekend 3 brillen koopt omdat ze allemaal constant beslaan :/ Ik heb er alleen maar last van beslaan met dezelfde bril als ik beetje heftig heb lopen sprinten/springen/vallen/opstaan/doorgaan en dan stil sta om te richten.. ik heb geluk denk ik.. of het is m'n baard.
Hahah 3 brillen in 1 weekend dure hobby @Yadus

Ik ga ook voor de baard
 
Welkom Justinizert.
En brillen die niet beslaan bestaan zeker wel.o_O
Wij gebruiken Revission doekjes.
Die werken als de beste.
Het enige dat er nog gebeurt is dat er bij heftig zweten straaltjes water van de binnenkant van de glazen afdruipt.
Maar beslaan doen ze absoluut niet meer.:cool:
Ik heb verder nog een skibril die ik heb behandeld met eerst tandpasta en daarna met dubro.
Na 3 X met de Dubro eroverheen geweest te zijn nooit meer beslagen.
En dat is nota bene mijn eerste skirmbril die ik in 2013 voor €5,- op een rommelmarkt heb gekocht.:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert en BoomSmurf