JG Bar-10 G-Spec upgrade story

Sure, woon je toevallig ergens in NH of in de buurt van Utrecht? Kan je het oppikken en zelf testen op je gemak thuis
En kwa springs heb ik geen idee, als degene nog goed werkt die erin zat schiet ie rond de 470-480

Nee woon in Noord Drenthe...
Huh wat komt er met de trigger en piston dan? Ook een springguide en een veer?
 
€130 voor een trigger vind ik wat te veel als de action army trigger set €80 is..
Want de piston en springguide moeten er ook nog bij...

de Custom S-Springer is 100% kwaliteit waarover alle snipers het eens zijn; onafhankelijk welke kracht je erop zet; het gaat niet kapot.
 
Nee woon in Noord Drenthe...
Huh wat komt er met de trigger en piston dan? Ook een springguide en een veer?

Geen spring guide volgens mij, ook geen veer maar die is er ingezet (en na 100 schoten brak ik de stock doormidden) dus alleen een spring guide nodig
 
Geen spring guide volgens mij, ook geen veer maar die is er ingezet (en na 100 schoten brak ik de stock doormidden) dus alleen een spring guide nodig

Oke top. Als je mij vanavond de stand van zaken even laat weten. Kijk ik even of ik de ML spring guide ga halen.
 
Oke top. Als je mij vanavond de stand van zaken even laat weten. Kijk ik even of ik de ML spring guide ga halen.

Update, ik heb alles bij elkaar gezocht. Alles lijkt in orde, alleen mist een van de schroefjes: http://www.airsoftshop.be/nl/action-army-vsr-10-zero-trigger-system-piston.html die of de voor of de achterkant van de zerotrigger vastschroeft in de receiver. Ik denk dat dit wel een schroef is die te vinden valt bij de bouwmarkt though (als je dat zou afweren).

Ik weet niet of de veer die erin zat nog goed is maar je kan het altijd proberen.
 
Robin stuurt de trigger + piston naar mij toe zodat ik em kan testen, super toffe actie van Robin.
Hoop dat ie goed werkt.
Mocht die goed werken ga ik op zoek naar een spring guide. Iemand tips welke ik moet halen?
 
Robin stuurt de trigger + piston naar mij toe zodat ik em kan testen, super toffe actie van Robin.
Hoop dat ie goed werkt.
Mocht die goed werken ga ik op zoek naar een spring guide. Iemand tips welke ik moet halen?

Ja, de mijne :p
 
Ik zou m in een middagje af kunnen hebben als ik geen fouten maak.
 
UPDATE 18-04
De sniper is nu 100% geupgrade!
Volgende onderdelen heb ik erin gezet;
- Action Army Precision Barrel VSR-10 6.03 430mm
- Laylax Barrel Spacer G-spec
- Action Army Hop-up Chamber VSR
- Maple Leaf 70 graden bucking
- Maple Leaf Omega Nub
- Maple Leaf ML145 veer
- Action Army zero trigger set (wordt nog getest wegens second hand van de topper Robin
- Teflon Cylinder set for VSR
- Custom springguide van de andere topper Ties
Aankomende zondag 23-04 ga ik de Sniper testen op Veluwe Airsoft :D Zal daarna weer een update plaatsen!
 
Update 24-04
Gisteren 23-04 was ik bij Veluwe Airsoft en kon ik voor het eerst FPS-en met de 100% geupgraden sniper :D
De ML145 veer gaf 560 fps! WOW haha Veel te hoog dus.
Gelukkig had ik nog een AA M130 veer en deze gaf een nette 490fps aan.
De sniper functioneerde uitstekend als had ik af en toen nog wel ff problemen met de cylinder die weer terug schoot.
Ik heb ter plekke Valken .36 bb's gekocht (Made in Taiwan of course) en deze hadden een heerlijke range.
Toch was mijn nub niet helemaal goed maar ik paste mijn schoten daar toen maar op aan (afwijking naar rechts).
Ik heb toen ik thuis kwam de sniper helemaal uit mekaar gehaald en schoongemaakt alles recht gelegd en op een target van zo'n 80 meter gaan schieten. No problemo! Dus volgende skirm heb ik hopelijk een perfect afgelijnde sniper :)

Helemaal trots op dit ding en dat alles zo goed werkt en aan te passen is!
Zit alleen nog ff naar een paintjob te kijken, die wil ik deze week ook doen.
 
Altijd leuk zulke topic's! en goed bezig. ik heb toevallig zelf ook een bar 10 besteld om lekker te gaan upgrade! zal ook beginnen met topic deze week! ik blijf je volgen! baal ff dat de aa hopups niet te krijgen zijn....!
 
Top om te horen dat je een mooie dag ermee hebt gehad, zo zie je maar day even sleutelen/schoonmaken een hoop fixed :)
 
Terug
Bovenaan