Kallisto stelt zich voor

Als je naar een skirm gaat gewoon even een topic openen bij "skirms". Hoor/zie je vanzelf of er meer mensen heen gaan! Zelf via die weg mijn huidige team leren kennen!

Edit: En welkom natuurlijk op het forum (en binnen deze hobby)!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Kallisto
Mooi! Mijn VOG is goedgekeurd en ik heb nu toegang tot het portaal. Mijn pasje wordt waarschijnlijk (als ik het goed heb begrepen) morgen verstuurd. Waarschijnlijk heb ik mijn pasje dinsdag sowieso wel, dus vanaf dat moment ben ik volwaardig lid :D
 
Ik ben ook enige tijd actief geweest op auto-gerelateerde fora en daar kun je eventuele updates in je eigen ("stel-je-voor"-topic) zetten. Zo houd je het forum een beetje netjes en kun je de updates altijd snel en makkelijk terug vinden. Ik weet niet of het op dit forum ook de bedoeling is. Als het niet de bedoeling is, mijn excuses.

Ik heb 14 januari mijn eerste replica gekocht, een Tokyo Marui M1911A1. Bij aankoop zat er een (hardnekkige) "sticker" op de slider. Ik heb hieronder een verwijzing staan naar de foto's, dan zie je wat ik met "sticker" bedoel. Verkoper gaf aan dit voorzichtig te verwijderen en de restanten met nagellakremover weg te halen. Nou, ik kreeg die "sticker" er niet af, hoor. Ik heb het verwarmd, met visdraad geprobeerd en met diverse gereedschap. Helaas zonder succes. Ook heb ik hierdoor mijn slider van mijn replica beschadigd. Ik natuurlijk balen... Toen schoot me te binnen dat ik deze gewoon kan vervangen. Ik heb de slider voor zo'n € 20,- gekocht bij Airsoft Entrepot en deze heb ik 23 januari vervangen. Nu is 'ie weer zo goed als nieuw :)

Het is iets kleins, maar ik vind het een hele verbetering. Ik vind het uiterlijk van een replica ook belangrijk ;)

Ik heb wat simpele foto's gemaakt met mijn telefoon, deze zijn hier te vinden.