Klaagbaak!

Omdat het toch de klaagbak is, een groot schiet maar raak voor een knaak feest. De keren dat ik er gespeeld heb waren er groepjes die een opdracht deden. Geen co, iedereen deed maar wat.
Wil je een dagje lekker knallen op alles wat beweegt? Dan is BA een ultieme locatie.

Ik hoop dat BA evenementen gaat organiseren met single only/tac sim. Het terrein is groot en bied heel veel mogelijkheden.


Goed plan
 
Omdat het toch de klaagbak is, een groot schiet maar raak voor een knaak feest. De keren dat ik er gespeeld heb waren er groepjes die een opdracht deden. Geen co, iedereen deed maar wat.
Wil je een dagje lekker knallen op alles wat beweegt? Dan is BA een ultieme locatie.

Ik hoop dat BA evenementen gaat organiseren met single only/tac sim. Het terrein is groot en bied heel veel mogelijkheden.

Ben het hier mee eens, B&A is een mooi veld, maar het is nogal een clusterf*ck aan kleine groepjes die allemaal een andere opdracht hebben en maar een beetje lopen te knallen. Hier maakte mijn groepje zich ook schuldig aan, maar enig overzicht met de missies was compleet verdwenen en we hebben uiteindelijk gezegt van f*ck it, we gaan een beetje het veld rond beetje knallen en hier en daar een andere groep helpen met hun missie.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Ben het hier mee eens, B&A is een mooi veld, maar het is nogal een clusterf*ck aan kleine groepjes die allemaal een andere opdracht hebben en maar een beetje lopen te knallen. Hier maakte mijn groepje zich ook schuldig aan, maar enig overzicht met de missies was compleet verdwenen en we hebben uiteindelijk gezegt van f*ck it, we gaan een beetje het veld rond beetje knallen en hier en daar een andere groep helpen met hun missie.

Het is net alsof je mijn afgelopen zondag omschrijft haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelTheWorld
Het is net alsof je mijn afgelopen zondag omschrijft haha.

Daarom moet je naar mijn mening ook alleen naar Balls gaan als je juist deze speelstijl wilt. als je tactischer wilt spelen en dat ook van je andere spelers verwacht is BA niet de plek voor jou. Gasselte heeft soms hetzelfde idee.
laatste keer dat ik daar was was het een soort van rondje lopen en schieten. 4 spawns die veroverbaar waren en dat was naar mening niet optimaal. veel doelloos rondlopen zoekend naar een respawn.
 
Gasselte hangt naar mijn menig van de orga af. Acs maakt er wel werk van met de sponsord events, camo tegen niet camo (pac vs ???). Maar ook vaak genoeg beetje knallen, maar niet zo'n chaos als met balls. Door de grote van t veld wordt je wel gedwongen samen te werken.
Met critical hit is het single only en veel tactischer met oa base commander (en als de squads luisteren naar hun co).
Alleen weer dat gezeik met de lmg, zie nu dat aangepast is na 1 sec schieten, 1 sec wachten. Juist de bursts zijn zo handig in gasselte. Zet je in je eentje een huisje vast zodat de rest kan aanvallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelTheWorld
Vandaag er achter gekomen dat de 2 gastanks die ik heb bij mijn Tokyo Marui KSG Gas Shotgun lekken...

Gezien er volgens mij nog garantie opzit, toch maar even contact gezocht. Even afwachten wat dat gaat worden.

Wel balen, desondanks. Gisteren nog prima mee kunnen spelen.
 
Er zijn naar mijn idee altijd veel te veel snipers en er wordt meestal geen rekening mee gehouden bij het maken vd teams @ klagerdeklaag...

Ik speel zelf als sniper maar ben het wel met je eens. Laatst op The Chambers was de verdeling 4 tegen 15/20. Ik was 1 van de 4 maar als de tegenstander 4 a 5x zoveel snipers heeft begin je helemaal niets op dat veld. Zowel ochtend als middag game helemaal terug in de spawn gedrukt want zodra je een meter probeerde te winnen hadden al die snipers je op de korrel.

Ik snap je frustratie en jammer dat sommige organisaties er zo weinig aan doen..
 
  • Leuk
Waarderingen: Voice
Gelukkig hebben ze bij DF naar de feedback geluisterd zo te horen, Kevin. Aan het einde vd skirm vorige week (The Beast 06-10) hebben meerdere mensen aangegeven dat de teamverdeling niet goed was. Zo had team rood twee squads vrijgezellen en een stuk minder snipers. Dat was voor beide kanten minder leuk.

Bax heeft helemaal gelijk: de organiserende partij heeft een belangrijke taak en die houdt niet op na het chrono-en.

Aan het begin van de skirm de teams zo eerlijk mogelijk verdelen: max aantal snipers per x spelers, de noobs en ook de ervaren operators goed verdelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
afgelopen zondag lekker indoor cqb gedaan in het zuiden van ons land, alleen helaas zowat een heel team die gewoon hun hits niet namen.
zal naam van team niet noemen maar wat een trieste figuren zeg. gelukkig gingen hun eerder weg.
 
Hoe ging de orga daar mee om??
Neem aan dat je daar melding van heb gedaan?
Of was het een "huisteam" ??

Mvg Roy

afgelopen zondag lekker indoor cqb gedaan in het zuiden van ons land, alleen helaas zowat een heel team die gewoon hun hits niet namen.
zal naam van team niet noemen maar wat een trieste figuren zeg. gelukkig gingen hun eerder weg.
 
Hoe ging de orga daar mee om??
Neem aan dat je daar melding van heb gedaan?
Of was het een "huisteam" ??

Mvg Roy
er kwamen eerst klachten van andere spelers. had er op dat moment geen last van totdat ik het zelf meemaakte, samen met een andere teamlid hadden we open fire op die gasten tijdens een missie en dan doodleuk doorlopen als of er niks aan de hand is, bloed irritant was het.
marshall stond er zowat bij maar op dat moment ging de buzzer dus het was pauze en gelukkig ging dat team half uurtje later weg en de plezier was weer helemaal terug.

heb een top tijd gehad op de locatie dat wel buiten de not taking hits situatie.

aan de einde van de middag rustig gesprek gehad met de marshall hierover.

ik weet niet of het een huisteam is, hopelijk niet.

het was bij Helenaveen.