Klaagbaak!

es4txw.jpg

Zo staat het beestje er nu bij. :D
Je ziet het van buitenaf (gelukkig) niet, maar ik heb anderhalve 'rib' weggehaalt, aan de voorkant een stuk ingeslepen, een stuk van de montagebeugel af en het gat voor de bout een stuk moeten verbreden tot een ovaal.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter en jurgen
Vorige week bij Bunker Hill een storing in mijn DMR gehad.

Vandaag open gemaakt. Schroefje van de pistonhead was losgekomen ondanks de Loctite.
Pistonhead is losgekomen en de piston heeft de rest mooi aan stront geslagen.

Gears zijn gelukkig niet beschadigd.

20180423_195053.jpg

20180423_195107.jpg

20180423_195312.jpg

Vorige week bij Bunker Hill een storing in mijn DMR gehad.

Vandaag open gemaakt. Schroefje van de pistonhead was losgekomen ondanks de Loctite.
Pistonhead is losgekomen en de piston heeft de rest mooi aan stront geslagen.

Gears zijn gelukkig niet beschadigd.

20180423_195053.jpg

20180423_195107.jpg

20180423_195312.jpg

Damn! zonde! succes met fixen!

Ik wil even klagen over tijd :p Er zitten te weinig dagen in een maand :p Ik sta op het punt om mij aan te melden voor de Nationale Reserves bij defensie maar dat betekent dat ik hiermee 300 uur inlever per jaar. Daarnaast werk ik nog 40 uur per week, heb ik een vrouw en vrienden die tijd kosten... dus moet nog even kijken waar ik in godsnaam tijd voor airsoften vandaan haal.

• Leuk
Waarderingen: M14shooter en Jan
Airsoft hoger op je prioriteiten lijst zetten:) moeten werk of de vrouw maar tijd inleveren.

Hahaha heb al dezelfde moeite hier moeten doen. Ik zou zeggen, veel succes.

Kleine tip: ga full armor;)

Net terug van Biddingshuizen airsoft markt , sterker nog was weer om 2 uur thuis , helaas de 1 uur skirms ging niet door vanwege bb,s die door plastic kwam zoiets dergelijks hoorde ik , bij de NABV wisten ze verder van niks erg vaag allemaal , verder de markt bij zo,n park met card baan glijbaan dingen voor kinderen enz ik vond het geen sterke combinatie , B&A markt vond ik meer sfeer hebben zo midden in het bos , aanmelden en skirmen maar , leuke aardige mensen op de locatie daar lag het niet aan maar alles bij elkaar vond ik het een beetje tegenvallen .

Hopenlijk is het skirmen daar in de toekomst de moeite waard ik ga daar ook zeker een x heen als de tijd daar is .

Net terug van Biddingshuizen airsoft markt , sterker nog was weer om 2 uur thuis , helaas de 1 uur skirms ging niet door vanwege bb,s die door plastic kwam zoiets dergelijks hoorde ik , bij de NABV wisten ze verder van niks erg vaag allemaal , verder de markt bij zo,n park met card baan glijbaan dingen voor kinderen enz ik vond het geen sterke combinatie , B&A markt vond ik meer sfeer hebben zo midden in het bos , aanmelden en skirmen maar , leuke aardige mensen op de locatie daar lag het niet aan maar alles bij elkaar vond ik het een beetje tegenvallen .

Hopenlijk is het skirmen daar in de toekomst de moeite waard ik ga daar ook zeker een x heen als de tijd daar is .

Ze hebben in een direct berichtje keurig uitgelegd wat er loos was dus ach ja geen man overboord .

Ben benieuwd straks hoe de skirms op dat terrein zijn want er is bos genoeg op die mooie locatie

Omdat het toch de klaagbak is, een groot schiet maar raak voor een knaak feest. De keren dat ik er gespeeld heb waren er groepjes die een opdracht deden. Geen co, iedereen deed maar wat.
Wil je een dagje lekker knallen op alles wat beweegt? Dan is BA een ultieme locatie.

Ik hoop dat BA evenementen gaat organiseren met single only/tac sim. Het terrein is groot en bied heel veel mogelijkheden.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
heb ook een paar skirms gedaan bij BA maar blijf er bij dat ik het niet zo'n geweldig veld vind.
onder andere wat bennie zegt: Iedereen heeft 100% schijt en doet maar iets. Daarnaast was het elke keer een modderpoel van astronomische proporties.

nu snap ik dat het moeilijk is om hier iets aan te doen maar dit weerhoud mij, in combinatie met het niveau, wel om er vaker te skirmen.
ik wil niet tot de nek vol met modder zitten als het spel niet de moeite waard is.

Was gister eerste keer bij B&A. Gister was er geen enkele modderpoel (hehe logisch met dit weer), maar vond het toch wel een hoop full-auto maaien door de bosjes heen eerlijk gezegd. Zeker het gedeelte links van de safety als je binnenkomt is nu op dit moment van het jaar heel dik in het blad en best wel heel erg close combat nu. Vond het ook een beetje vaag wat de missies nou allemaal waren, omdat er 140 man door het bos heen rent met andere missies en je geen idee hebt wat de tegenpartij aan missies heeft.

Heb ik me er vermaakt gister? Ja. Zou ik er nog snel keer uur voor rijden met een geleende auto? Nee, dan rijd ik wel half uurtje verder door naar andere locatie denk ik vanaf Amsterdam.

• Leuk
Waarderingen: Paranoid en campesteijn
Ik blijf er bij dat Bunkerhill tot nu toe de beste en leukste Skirm locatie is.
het enige wat het voor mij nog beter zou maken is een beeeetje meer CQB actie in de bunkers. al heb ik geen idee hoe ik dat precies zou aanpakken.

Ulicoten vind ik ook mooi terreinn ervoor leuke game play ook, tot nu toe