Klaagbaak!

Dit :confused::mad:

a4N4jak-lsxTKjEHCObN7JNBKdIjR9LRlnnscEHgKDo.jpg

Heul snel er weer af halen. :eek:

Pas aangevraagd... duurt langer dan gedacht. Binnenkort verhuizen. Stel je netjes via de mail de vraag of je alvast je nieuwe adres door kan geven zodat de pas niet naar verkeerd adres gestuurd wordt, krijg je als antwoord dat je dat na je VOG gewoon kan doorgeven.

VOG ingestuurd, en verwerkt. oké, mooi! Over 2 dagen verhuis ik. Dus betalen en snel adres wijzigen voordat ze pas op sturen. Moet je eerst een bewijs van verhuizing hebben, én je oude pas vernietigen (die ik nog niet heb en naar een adres gestuurd gaat worden waar ik dan niet meer woon) zodat je een nieuwe kan krijgen op nieuw adres.

???? :confused:

Ik heb goed contact met de eigenaar van het appartement (was onderhuur), dus ik ga aan hem vragen of hij het door kan sturen als de NABV geen gehoor geeft (heb al gemailed). Is goedkoper dan die service, dit is letterlijk de enige post die ik verwacht. Maar thanks voor het meedenken!

Wanneer je aan een replica werkt en de motor connectors af blijven breken na een aantal keer buigen... Meteen maar 100 van die connectors besteld en nu maar wachten.. :oops::(

• Leuk
Waarderingen: Chill
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Was idd een beetje erg jammer, maar je moet maar zo denken: het gaat niet om het meedoen maar om het aanwezig zijn.

Zeker maatje! Buiten het veld om ook een top weekend gehad, en zelfs even met krukken door het veld gelopen tussen de vuurlinies door ;-)

Maar ik reed zondagmiddag terug met @NielsB en zeurde aan z'n kop wanneer we de volgende skirm gingen plannen want nog steeds zin!

• Leuk
Waarderingen: NielsB en Boudewijn
damm zonde vand e looks van de m1 garant oude scope zou kunnen dit niet :(

Ook maar weer keer klagen hier dan.
Vandaag na paar uur weer na huis gegaan van skirm.
Tegen partij had iets van 5 speedsofters en ons team meer tactiche mensen.
En dan iemand op zun pet schieten en dan rond kijken en de hit niet nemen.
Ik haat die mensen die als ze niet weten vanwaar de bb kwam hun hit niet nemen.
*Zucht *
Ook voor de rest hopup problemen gehad dus binnen kort maar effe een lonex hopup in gooien.

*Zucht *
Ook voor de rest hopup problemen gehad dus binnen kort maar effe een lonex hopup in gooien.

Lijkt mij een vrij makkelijke oplossing voor, wanneer ze rond kijken nog even 10x op het hoofd schieten ;)

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Lijkt mij een vrij makkelijke oplossing voor, wanneer ze rond kijken nog even 10x op het hoofd schieten ;)
en vervolgens zeggen ze tegen hun matties waar je zat (mits het outdoor is. Indoor gaat het spel vaak erg snel en ben je eerder op andere plek dan outdoor)

*Zucht *

waar ben je geweest ??