Te veel drank gegeten of de Griep RebelA
of krijg je daar issues mee?De Doorzendservice werkt op basis van achternaam en adres.
Na 2 maanden skirmloos uitkijken naar de skirm van afgelopen weekend. Op zaterdagochtend door je enkel gaan en 't hele weekend niet kunnen spelen
Wel lievv verzorgd door @NielsHoffland @NielsB @lotte @Joris Roggekamp @Vladimir en beetje bij beetje @manderspaul ;-)
Was idd een beetje erg jammer, maar je moet maar zo denken: het gaat niet om het meedoen maar om het aanwezig zijn.
Hé, wat een leuke foto van de M1 Garand van @manderspaul
Ook maar weer keer klagen hier dan.
Vandaag na paar uur weer na huis gegaan van skirm.
Tegen partij had iets van 5 speedsofters en ons team meer tactiche mensen.
En dan iemand op zun pet schieten en dan rond kijken en de hit niet nemen.
Ik haat die mensen die als ze niet weten vanwaar de bb kwam hun hit niet nemen.
*Zucht *
Ook voor de rest hopup problemen gehad dus binnen kort maar effe een lonex hopup in gooien.
en vervolgens zeggen ze tegen hun matties waar je zat (mits het outdoor is. Indoor gaat het spel vaak erg snel en ben je eerder op andere plek dan outdoor)Lijkt mij een vrij makkelijke oplossing voor, wanneer ze rond kijken nog even 10x op het hoofd schieten
en vervolgens zeggen ze tegen hun matties waar je zat (mits het outdoor is. Indoor gaat het spel vaak erg snel en ben je eerder op andere plek dan outdoor)
Ook maar weer keer klagen hier dan.
Vandaag na paar uur weer na huis gegaan van skirm.
Tegen partij had iets van 5 speedsofters en ons team meer tactiche mensen.
En dan iemand op zun pet schieten en dan rond kijken en de hit niet nemen.
Ik haat die mensen die als ze niet weten vanwaar de bb kwam hun hit niet nemen.
*Zucht *
Ook voor de rest hopup problemen gehad dus binnen kort maar effe een lonex hopup in gooien.