Das toch niet heel raar dat er geen batterijen bij zitten?
Heb hem serieus vanmorgen op de bus gedaan. Had ik hem nu ook maar aangetekend verstuurd haha
NABV adviseerd om hem in een gewone brief te versturen maar inderdaad aagetekend voelt toch beter al is ruim 8 euro ook weer geld natuurlijk .
Mijn AUG heeft het vanavond 5 minuten uitgehouden...
Na een vervanging van de motor feedde hij niet meer goed.
Ik vermoedde dat een sector delay chip daar bij kon helpen.
Die kreeg ik vandaag binnen en vanavond had ik hem geïnstalleerd en hij feedde weer zoals vanouds.
Toen kreeg ik het slechte idee om eens te kijken wat de nieuwe trigger response zou zijn met een 11,1v LiPo.
Best wel goed voor een AUG vond ik. Maar na 5 schoten begon de mosfet te roken en sloeg de AUG op full auto.
Enige manier om hem uit te krijgen wat de LiPo ontkoppelen.
Dus nu maar weer even een nieuwe Mosfet scoren. Ik had er een JeffTron micro in zitten, maar die kon het blijkbaar toch niet aan.
Die waarschuwingen staan blijkbaar niet voor niets op de zak.
Positieve noot is wel dat de fire rate met een 11,1 absurd hoog is
Momenteel keldert bitcoin wel enorm!Aantal grote mensen in de bankenwereld vermoeden dat 1 bitcoin eind dit jaar/begin volgend jaar op 7K zit. Ik zou dus nog even lekker wachten. Verwachting is dat 1 bitcoin een waarde heeft van 100K rond 2025.
Ik laat ze lekker zitten
Klopt ik las er zelf zojuist ook overWas al te verwachten en zag je vorig jaar ook. DIt komt door het Chinese nieuwjaar wat over een paar weken is. Verwachting is dat hij dan weer stijgt en stabiel blijft.
Wanneer je aan het sleutelen bent, en een piep klein Hopup veertje weg springt. En je vervolgens voor een half uur als een spartelend visje over de vloer kan gaan bewegen....
En er dan achter komt dat het veertje op tafel lag.......
Bestel vaak vanuit veel landen, niet alleen bij PostNL, maar ook GLS en DHL werken een aantal sukkels. Als het soms mis gaat (zelfs bij track&trace zendingen) en dan je gelijk probeert te krijgen, loop je tegen een administratieve organisatie op. Met UPS tot nu toe geen problemen gehad.Ze brengt bijna altijd de pakketten weg, maar voor het eerst dat dit gebeurde.
Ze zijn ook al een paar keer een replica kwijt geraakt. Een real size AK en een paar M4 replicas zie zwierven bij postnl