Klaagbaak!

Heb hem serieus vanmorgen op de bus gedaan. Had ik hem nu ook maar aangetekend verstuurd haha :(

NABV adviseerd om hem in een gewone brief te versturen maar inderdaad aagetekend voelt toch beter al is ruim 8 euro ook weer geld natuurlijk .

Mijn AUG heeft het vanavond 5 minuten uitgehouden...

Na een vervanging van de motor feedde hij niet meer goed.
Ik vermoedde dat een sector delay chip daar bij kon helpen.
Die kreeg ik vandaag binnen en vanavond had ik hem geïnstalleerd en hij feedde weer zoals vanouds.

Toen kreeg ik het slechte idee om eens te kijken wat de nieuwe trigger response zou zijn met een 11,1v LiPo.
Best wel goed voor een AUG vond ik. Maar na 5 schoten begon de mosfet te roken en sloeg de AUG op full auto.
Enige manier om hem uit te krijgen wat de LiPo ontkoppelen.

Dus nu maar weer even een nieuwe Mosfet scoren. Ik had er een JeffTron micro in zitten, maar die kon het blijkbaar toch niet aan.
Die waarschuwingen staan blijkbaar niet voor niets op de zak.

Positieve noot is wel dat de fire rate met een 11,1 absurd hoog is :)

Mijn AUG heeft het vanavond 5 minuten uitgehouden...

Na een vervanging van de motor feedde hij niet meer goed.
Ik vermoedde dat een sector delay chip daar bij kon helpen.
Die kreeg ik vandaag binnen en vanavond had ik hem geïnstalleerd en hij feedde weer zoals vanouds.

Toen kreeg ik het slechte idee om eens te kijken wat de nieuwe trigger response zou zijn met een 11,1v LiPo.
Best wel goed voor een AUG vond ik. Maar na 5 schoten begon de mosfet te roken en sloeg de AUG op full auto.
Enige manier om hem uit te krijgen wat de LiPo ontkoppelen.

Dus nu maar weer even een nieuwe Mosfet scoren. Ik had er een JeffTron micro in zitten, maar die kon het blijkbaar toch niet aan.
Die waarschuwingen staan blijkbaar niet voor niets op de zak.

Positieve noot is wel dat de fire rate met een 11,1 absurd hoog is :)

Ik ken het gevoel... Met mijn AM-013 toen hij kortsluiting maakte in de tamiya connector. Het moment dat de body helemaal rood werd was toen behoorlijk pijnlijk..

Jup nadeel van Mosfets als ze doorbranden dan is dat altijd in een open stand, alle holes (tegenovergestelde van electrons) die normaal tijdelijk worden weg geduwd waardoor electrons een pad tussen source en drain kunnen vormen, worden dan permanent weg geduwd waardoor de connectie altijd open is en omdat de mosfet de hoofdschakelaar is in je schakeling krijg je dus full auto. Also yeah Jefftron fets hun waardering klopt aardig, kreeg met een micro fet die rated is voor 20 RPS op een SHS HT en een 7.4V ook een 2 round burst door overspin, met stock wiring was er niks aan de hand. Wss kan de MOSFET in semi niet snel genoeg schakelen en als je dat dan gaat spammen vind die het niet echt leuk XD.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Aantal grote mensen in de bankenwereld vermoeden dat 1 bitcoin eind dit jaar/begin volgend jaar op 7K zit. Ik zou dus nog even lekker wachten. Verwachting is dat 1 bitcoin een waarde heeft van 100K rond 2025.

Ik laat ze lekker zitten
Momenteel keldert bitcoin wel enorm!

Was al te verwachten en zag je vorig jaar ook. DIt komt door het Chinese nieuwjaar wat over een paar weken is. Verwachting is dat hij dan weer stijgt en stabiel blijft.

Was al te verwachten en zag je vorig jaar ook. DIt komt door het Chinese nieuwjaar wat over een paar weken is. Verwachting is dat hij dan weer stijgt en stabiel blijft.
Klopt ik las er zelf zojuist ook over

Wanneer je aan het sleutelen bent, en een piep klein Hopup veertje weg springt. En je vervolgens voor een half uur als een spartelend visje over de vloer kan gaan bewegen....

En er dan achter komt dat het veertje op tafel lag....... :(:(:(:mad::mad:

Laatst bewerkt:
Wanneer je aan het sleutelen bent, en een piep klein Hopup veertje weg springt. En je vervolgens voor een half uur als een spartelend visje over de vloer kan gaan bewegen....

En er dan achter komt dat het veertje op tafel lag....... :(:(:(:mad::mad:

Zo ben ik een poosje dat pinnetje kwijt geraakt van mijn bolt voor mijn Bar10.
na een uur zoeken kwam ik er achter dat ik hem blijkbaar in de boltcap had gestoken :S

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Ze brengt bijna altijd de pakketten weg, maar voor het eerst dat dit gebeurde.

Ze zijn ook al een paar keer een replica kwijt geraakt. Een real size AK en een paar M4 replicas zie zwierven bij postnl :D
Bestel vaak vanuit veel landen, niet alleen bij PostNL, maar ook GLS en DHL werken een aantal sukkels. Als het soms mis gaat (zelfs bij track&trace zendingen) en dan je gelijk probeert te krijgen, loop je tegen een administratieve organisatie op. Met UPS tot nu toe geen problemen gehad.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Ken je dat? Je zit op je werk, je hebt niet zo veel zin om wat te doen, dus je checkt om de paar minuten het ACN forum of er iemand nog ns wat interessants post..... NIET DUS! o_O

Steeds kijken, pagina verversen, maar echt helemaal niets nieuwsssss....

Dat dus....

Dat zegt meer over het werk dan over het forum ;)
Desalnietemin, ik kan het probleem zeker weten ook :oops:

• Leuk
Waarderingen: Blade
Ugh. Miscommunicatie met een verkoper.. ipv een slingpoint adapter heeft ie eem sling opgestuurd.

Gelukkig is de adapter in de tussentijd niet verkocht en komt het allemaal weer goed.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Mensen die een stock replica van een paar maanden oud voor 300 euro willen verkopen terwijl die 270 euro stock is, alleen omdat er een grip en een holo bij zit... :rolleyes: