Klaagbaak!

Ik ken het.. 4 weken verder en nog steeds geen NABV pas voor 2018 binnen. :mad: Maar even bellen zo..

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Haha, en ik het tegenovergestelde probleem. Ivm verhuizing eind november wou ik hem nog niet hebben en had hem in begin november al op het oude adres :(

• Leuk
Waarderingen: Sander
Toch wel appart laat de VOG nu net op de deurmat liggen , hebben jullie ook soms dat onderbuik gevoel zo van ik heb toch niet iets gedaan ooit wat ik heel diep heb weggestopt .....nah ja snel maar het origineel opsturen naar NABV

Robin

• Leuk
Waarderingen: Bonaya
Net gebeld met de NABV. De pas voor 2018 is kwijt. Wel verzonden, nooit aangekomen óf retour gestuurd. Krijg nu een nieuwe opgestuurd. Zal je net zien dat ik hem dit weekend nodig heb. Ook maar even gemeld bij de NABV. Gelukkig zijn ze wel zo vriendelijk een "tijdelijk" geldende pas te verlenen in de vorm van een brief die mij vandaag wordt opgestuurd.

Kan ik gelukkig wel de skirm van dit weekend mijn eigen replica gebruiken :D

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Daarom stuur ik de VOG ook aangetekent naar nabv je moet er niet aan denken dat het origineel zoek raakt .

• Leuk
Waarderingen: Bonaya
Haha, en ik het tegenovergestelde probleem. Ivm verhuizing eind november wou ik hem nog niet hebben en had hem in begin november al op het oude adres :(

Ik ben ook verhuisd in oktober ofzo, netjes in december adres wijziging doorgegeven. Toen kreeg ik een brief dat mijn nieuwe adres van kracht was en dat er een nieuwe pas werd opgestuurd zodra er een foto van de oude vernietigde pas opgestuurd werd.
Gewoon net na kerst contributie betaald voor 2018 kreeg de pas 4 januari in de bus op nieuwe adres. Denk dat ik geluk heb gehad.
Overigens niet de foto opgestuurd. Maar een 2017 pas werkt toch niet meer in dit jaar.

Ze brengt bijna altijd de pakketten weg, maar voor het eerst dat dit gebeurde.

Ze zijn ook al een paar keer een replica kwijt geraakt. Een real size AK en een paar M4 replicas zie zwierven bij postnl :D

29 december mijn VOG aangevraagd. Tussenstand: VOG opgestuurd maar nog niet in verwerking bij NABV. :(

Wanneer je op het busstation komt van een lange dag school. En er achter komt dat iemand een Thuis studie fietsenmonteur doet, en dat op jou fiets heeft getest.... :mad::mad:

Holy shit man!
Beetje jammer weer :p

Ondertussen wel alle schade weer hersteld, had gelukkig nog een oude fiets staan waarvan ik alle onderdelen heb overgezet. Dus lekker avondje hobbyisten, Is ook wat waard :p Kan morgen weer prima fietsen!

Best wel een prijzige zaklamp bestellen 3 weken moeten wachten want er is geen voorraad meer dan uiteindelijk pakketje binnen krijgen helemaal blij zijn om daarna weer treurig te worden want er zitten geen batterijen bij

Bedankt olight....