Klaagbaak!

Mensen die een stock replica van een paar maanden oud voor 300 euro willen verkopen terwijl die 270 euro stock is, alleen omdat er een grip en een holo bij zit... :rolleyes:

Ik heb het zelf gehad dat iemand zelfs de originele verzendkosten via de doorverkoop wilde terugverdienen... eh no way josé...

Zo erg nog niet gezien, wel vaak mensen die binnen NL hebben gekocht en niet weten dat hun replica nieuw goedkoper is buiten NL dan waar zijn hem voor aanbieden.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Zo erg nog niet gezien, wel vaak mensen die binnen NL hebben gekocht en niet weten dat hun replica nieuw goedkoper is buiten NL dan waar zijn hem voor aanbieden.

Mensen die verwachten dat hun te koop aangeboden replica 4x zoveel waard is omdat er een andere bucking, nub, en barrel in zit :p

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Natuurlijk maar @Crumble daar moet je ook gewoon een Crumble custom guaranteed 100 meter merk op plakken dan lukt het zo :p.

100 airsoft meter certificaat.

Ik heb gister lekker geskirmd maar verbaasde me over en ergerde me aan mensen die zeggen: ze hebben hier geen pangregel dus ik neem hem niet.

Ik had mijn hi capa op 2 cm van iemand zijn slaap en ik pangde hem. Dus volgende keer niet meer doen? Of een shotgun op 10 cm van een gezicht? (Ook gisteren) Of mijn M4 op je hersenstam van 5 cm afstand?

Ik begrijp dat de pang regel soms lastig is, maar als ik je bewust bijna invalide moet gaan schieten omdat je "de pang regel niet hoeft te gebruiken" gaat het mij te ver.

En mensen die het decor gebruiken bij RTT, wat we moesten laten staan, als mobiel schild want: een poster houd je m4 wel tegen. Bah.

Dus ik pakte de spawn mat (ca 180 x 100) maar op en heb die als een schild gebruikt voor mij en @BoomSmurf om het ze af te leren :D

Even ranten maar was met de groep die er was zeker een geslaagde avond CQBen.

Iemand raken (bb's op zijn arm zien inslaan en zijn arm zien reageren op de impact) tijdens dezelfde skirm waar @Boudewijn het over had, die na drie hits zijn wapen richt en terugschiet en dan vraagt waarom ik mijn hit niet neem. Ik snap het als je een hit niet voelt op een plate carrier, maar de reactie zien en dan nog ontkennen?
Maar goed, nadat de heren godmodus weg waren werd het ineens leuk spelen.

• Leuk
Waarderingen: qlymax
Steeds weer versteld staan over de fouten die de vervoersbedrijven kunnen maken. Binnen 1 week gewoon 2 pakketten kwijtgeraakt. Bij 2 verschillende vervoersbedrijven. Ik zou 2 pakketten krijgen op 27 februari. 1 vanuit Belgie en 1 vanuit Frankrijk.

Pakket 1: zou worden afgeleverd op mijn huisadres, maar bij thuiskomst geen pakket en geen briefje in de bus waar het pakket dan wel was. Volgens de trackinglink in mijn email was ie nu bij DPD parcelshop in mn woonplaats afgeleverd. Dus ik 2 dagen achter elkaar naar de parcelshop, maar die claimen em nog steeds niet te hebben. Toen telefonisch contact gezocht met de DPD en die zeggen me doodleuk dat er niemand thuis was bij mij, dus als gevolg daarvan dat ie afgeleverd was bij de parcelshop en dat de parcelshop em de volgende dag weer retour heeft gestuurd naar de afzender, terwijl het pakket eigenlijk 7 dagen daar had moeten blijven.

Pakket 2: ook deze zou worden afgeleverd op mijn huisadres, wederom geen pakket bij thuiskomst en ook geen briefje. Maar ook niet bekend wie het pakket geleverd zou moeten hebben, aangezien Bpost het pakket tot aan de grens met NL kan tracken en daarna niet meer. Dus ondertussen contact gehad met Bpost en met de afzender, die heeft weer een onderzoek ingesteld naar the whereabouts van het pakket. Ook nog bij alle buren gecheckt of die toch niets hadden ontvangen, maar ook nergens succes. Vervolgens krijg ik 2 dagen later een bericht van mijn buurvrouw dat ze het pakket heeft aangenomen voor mij, maar dat zij de postbode zelf heeft moeten vragen om een briefje in mijn brievenbus te doen, omdat die er vanuit ging dat we het vervolgens als buren onderling wel zouden regelen. En toen ik het pakket eindelijk in handen had, zat er een mooie rode sticker op het pakket met de melding "retourmelding foutief", wat dus verklaart waarom het pakket ineens zoek was.

Soms vraag ik mij echt wel eens af of die bezorgers/bedrijven ook afgerekend worden op de stomme fouten die ze maken met andermans spullen. :mad:

• Leuk
Waarderingen: husky
Steeds weer versteld staan over de fouten die de vervoersbedrijven kunnen maken. Binnen 1 week gewoon 2 pakketten kwijtgeraakt. Bij 2 verschillende vervoersbedrijven. Ik zou 2 pakketten krijgen op 27 februari. 1 vanuit Belgie en 1 vanuit Frankrijk.

Pakket 1: zou worden afgeleverd op mijn huisadres, maar bij thuiskomst geen pakket en geen briefje in de bus waar het pakket dan wel was. Volgens de trackinglink in mijn email was ie nu bij DPD parcelshop in mn woonplaats afgeleverd. Dus ik 2 dagen achter elkaar naar de parcelshop, maar die claimen em nog steeds niet te hebben. Toen telefonisch contact gezocht met de DPD en die zeggen me doodleuk dat er niemand thuis was bij mij, dus als gevolg daarvan dat ie afgeleverd was bij de parcelshop en dat de parcelshop em de volgende dag weer retour heeft gestuurd naar de afzender, terwijl het pakket eigenlijk 7 dagen daar had moeten blijven.

Pakket 2: ook deze zou worden afgeleverd op mijn huisadres, wederom geen pakket bij thuiskomst en ook geen briefje. Maar ook niet bekend wie het pakket geleverd zou moeten hebben, aangezien Bpost het pakket tot aan de grens met NL kan tracken en daarna niet meer. Dus ondertussen contact gehad met Bpost en met de afzender, die heeft weer een onderzoek ingesteld naar the whereabouts van het pakket. Ook nog bij alle buren gecheckt of die toch niets hadden ontvangen, maar ook nergens succes. Vervolgens krijg ik 2 dagen later een bericht van mijn buurvrouw dat ze het pakket heeft aangenomen voor mij, maar dat zij de postbode zelf heeft moeten vragen om een briefje in mijn brievenbus te doen, omdat die er vanuit ging dat we het vervolgens als buren onderling wel zouden regelen. En toen ik het pakket eindelijk in handen had, zat er een mooie rode sticker op het pakket met de melding "retourmelding foutief", wat dus verklaart waarom het pakket ineens zoek was.

Soms vraag ik mij echt wel eens af of die bezorgers/bedrijven ook afgerekend worden op de stomme fouten die ze maken met andermans spullen. :mad:
Hey Blade. Snap je ergenis, vorig jaar ook een pakket spoorloos verdwenen, volgens GLS bij de buren afgeleverd, geen briefje in de bus, en de ontvanger-naam op hun track&trace klopte dus helemaal niet. De week erop had GLS een pakket bij mij in mijn vuilcontainer gedeponeerd, en in dit geval wel een briefje in de bus gedaan. Dit is intussen best een probleem met die diverse pakketdiensten, inclusief PostNL, die ipv eigen vast personeel nu de aflevering uitbesteden aan contractpartners, en daar zitten soms mannetjes tussen die het niet helemaal (of helemaal niet) begrijpen. En probeer dan maar je gelijk te krijgen in de klachtenprocedure, dan loop je tegen een administratieve muur op.

Kwam net nog een tm Hi-Capa tegen voor 160 gebruikt terwijl je hem nieuw voor 120-130 koopt :P

Wanneer je aan het in pakken bent voor morgen en je tegen jezelf zegt; "ik neem deze keer alleen mee wat ik echt nodig heb"

En je uiteindelijk met 2 gunbags, 2 weekend tassen en een rugzak eindigt
Mijn gear gaat nog compleet in 1 rugzakje ik heb dat luxeprobleem helaas (nog) niet :)

Je bent op zoek naar buckings een spring en een hopup kamer en een silencer Maar geen enkele winkel heeft alle spullen op vooraad. Dus je het vervolgens maar koopt bij 2 verschilende winkels en de silencer maar gewoon vergeet.

En vervolgens betaal je 2x verzend kosten omdat je nooit aan het minimum bedrag van 50/80/200 euro kan komen want ja niemand heeft meer een degelijke vooraad.....

En dan om het af te maken krijg je de hopup kamer binnen super netjes verpakt en beschermt. En als je hem dan opent is de ingangt voor de barrel helemaal ovaal dus kun je na al dat gedoe nog steeds niks behalfe je hopup kamer weer terug sturen

(Wel super goed geholpen door de winkel die heben gelijk de laatste hopup kamer gereserveert dus dat is toch wel fijn;)

Iemand pangen die jou wel schiet op 20 cm (gelukkig blank fired of mist met zijn gbb pistool). Ik neem zijn hit niet want mist, schiet binnen pang afstand e.d.. Hij geeft aan dat hij het netjes zou vinden als ik mijn hit ook neem. Akkoord, maar dan moet hij de volgende keer beter letten op het pangen! Komt @Hertenvacht even later langs en die geeft aan 1 minuut later ook door diezelfde kerel gepanged te zijn. #opgelicht #godmode ....

I feel used!!!! :'( :'(

Ga je naar een weekend event,neem je je 2 beste replica's mee.(vanzelf natuurlijk) :cool:
Gaat mijn geliefde M4 de eerste dag heulemaal naar de knoppen,blowbackveer voor de 2e X naar de kl**ten,misfeeds en afzwaaiers. :eek:
Dan maar verder met mijn trouwe UMP.
Jammer dat ik zo nodig de standaard nozzle moest vervangen,resulterend in soms een bb die wel 10 mtr haalt en soms wel 50. :rolleyes:
en de 2e dag deed hij helemaal nx meer door een draadbreuk.
Dan maar verder met de AUG van mijn vrouw.
Even FPSen,93 FPS max! :confused:
Nou,die werd wel goedgekeurd ja.
Maar ik kan net zo goed met bb's gaan gooien......o_O
Maar doordat mijn vrouw gevallen was en niet verder kon spelen kon ik met haar Mp5 de dag nog volmaken.

Dit :confused::mad:

a4N4jak-lsxTKjEHCObN7JNBKdIjR9LRlnnscEHgKDo.jpg

• Leuk
Waarderingen: Boudewijn