Steeds weer versteld staan over de fouten die de vervoersbedrijven kunnen maken. Binnen 1 week gewoon 2 pakketten kwijtgeraakt. Bij 2 verschillende vervoersbedrijven. Ik zou 2 pakketten krijgen op 27 februari. 1 vanuit Belgie en 1 vanuit Frankrijk.
Pakket 1: zou worden afgeleverd op mijn huisadres, maar bij thuiskomst geen pakket en geen briefje in de bus waar het pakket dan wel was. Volgens de trackinglink in mijn email was ie nu bij DPD parcelshop in mn woonplaats afgeleverd. Dus ik 2 dagen achter elkaar naar de parcelshop, maar die claimen em nog steeds niet te hebben. Toen telefonisch contact gezocht met de DPD en die zeggen me doodleuk dat er niemand thuis was bij mij, dus als gevolg daarvan dat ie afgeleverd was bij de parcelshop en dat de parcelshop em de volgende dag weer retour heeft gestuurd naar de afzender, terwijl het pakket eigenlijk 7 dagen daar had moeten blijven.
Pakket 2: ook deze zou worden afgeleverd op mijn huisadres, wederom geen pakket bij thuiskomst en ook geen briefje. Maar ook niet bekend wie het pakket geleverd zou moeten hebben, aangezien Bpost het pakket tot aan de grens met NL kan tracken en daarna niet meer. Dus ondertussen contact gehad met Bpost en met de afzender, die heeft weer een onderzoek ingesteld naar the whereabouts van het pakket. Ook nog bij alle buren gecheckt of die toch niets hadden ontvangen, maar ook nergens succes. Vervolgens krijg ik 2 dagen later een bericht van mijn buurvrouw dat ze het pakket heeft aangenomen voor mij, maar dat zij de postbode zelf heeft moeten vragen om een briefje in mijn brievenbus te doen, omdat die er vanuit ging dat we het vervolgens als buren onderling wel zouden regelen. En toen ik het pakket eindelijk in handen had, zat er een mooie rode sticker op het pakket met de melding "retourmelding foutief", wat dus verklaart waarom het pakket ineens zoek was.
Soms vraag ik mij echt wel eens af of die bezorgers/bedrijven ook afgerekend worden op de stomme fouten die ze maken met andermans spullen.