Vorige week bij Bunker Hill een storing in mijn DMR gehad.
Vandaag open gemaakt. Schroefje van de pistonhead was losgekomen ondanks de Loctite.
Pistonhead is losgekomen en de piston heeft de rest mooi aan stront geslagen.
Gears zijn gelukkig niet beschadigd.

Er zitten te weinig dagen in een maand
 Er zitten te weinig dagen in een maand  Ik sta op het punt om mij aan te melden voor de Nationale Reserves bij defensie maar dat betekent dat ik hiermee 300 uur inlever per jaar. Daarnaast werk ik nog 40 uur per week, heb ik een vrouw en vrienden die tijd kosten... dus moet nog even kijken waar ik in godsnaam tijd voor airsoften vandaan haal.
 Ik sta op het punt om mij aan te melden voor de Nationale Reserves bij defensie maar dat betekent dat ik hiermee 300 uur inlever per jaar. Daarnaast werk ik nog 40 uur per week, heb ik een vrouw en vrienden die tijd kosten... dus moet nog even kijken waar ik in godsnaam tijd voor airsoften vandaan haal.

Ga gewoon eod style...@Crumble @THR33KlNGZ In dat soort situaties is de bril niet zo’n verplichting, maar eerder een Mesh Mask of bitje
Zou het per megafoon doen want in zo'n pak kan je nooit hard genoeg rennen.

Net terug van Biddingshuizen airsoft markt , sterker nog was weer om 2 uur thuis , helaas de 1 uur skirms ging niet door vanwege bb,s die door plastic kwam zoiets dergelijks hoorde ik , bij de NABV wisten ze verder van niks erg vaag allemaal , verder de markt bij zo,n park met card baan glijbaan dingen voor kinderen enz ik vond het geen sterke combinatie , B&A markt vond ik meer sfeer hebben zo midden in het bos , aanmelden en skirmen maar , leuke aardige mensen op de locatie daar lag het niet aan maar alles bij elkaar vond ik het een beetje tegenvallen .
Hopenlijk is het skirmen daar in de toekomst de moeite waard ik ga daar ook zeker een x heen als de tijd daar is .