Klaagbaak!

Zuid 63 kan natuurlijk niet aangezien dat geen indoor CQB is :p
over zuid 63 hoor ik eigenlijk nooit negatieve dingen over. Zelf ook alleen maar positieve ervaringen mee. Unit 13 hoor ik wel wat over soms. Maar ben zelf ook alleen maar positief, of ik moet gaan muggeziften natuurlijk:)
 
Altijd irritant van die gasten. mag ik dan klagen dat zulke mensen me altijd veel BBs kosten?:p
 
  • Leuk
Waarderingen: Twinfromhell
Doordat ik met deze frustratie weinig kan, gooi ik em hier maar door de brievenbus;

Iets te afwachtend geweest met mijn bestelling van allerlei sales items bij Gunfire, waardoor de 2 replicas die ik echt schandalig cheap kon kopen jammergenoeg misliep, maar toch besloten om de rest van de bestelling dan toch maar te doen, dus ik druk op woensdagochtend 10.30u op de knop om alles af te rekenen... krijg ik anderhalf uur later ineens een popup in mn scherm met een kortingscode voor een EXTRA 10% korting op de sales items o_O
Gelijk een bericht gedaan, of ze dat nog ff mee kunnen nemen in mijn bestelling, want dat had mij toch een eurootje of 15 gescheeld.

Krijg ik 2 dagen later een bericht, dat ze niets meer voor mij kunnen doen, omdat de bestelling al verzonden is!.....

Ja duh, als je 2 dagen wacht met antwoorden :confused:

Dat dus, doei
 
Volgende keer met ander mail account bestellen en je 1e order laten cancelen
 
  • Leuk
Waarderingen: Blade
ja had ook gewoon de order kunnen cancellen op mijn eigen account en dan opnieuw kunnen bestellen, maar had wel verwacht dat ze achteraf nog een verrekening konden doen, maar wat dat betreft zijn ze dan weer niet zo behulpzaam en meedenkend als de meeste shops jammergenoeg
 
Maak je je replica nog even schoon voordat je hem opstuurt voor reparatie, doe je per ongeluk de cleaning rod te ver en zit hij vast achter je hop-up. :mad::mad::mad:

Een uur of 2 verder de hele upper uit elkaar gehaald, inner los van de hop-up, en weer in elkaar gezet. En natuurlijk net niet goed gedaan waardoor je fps en feeding issues hebt:confused:

Bewijst maar weer dat ik techen beter aan andere over kan laten. :rolleyes:
Weet nu tenminste wel hoe m'n upper in en uit elkaar moet.
 
Echt heb in de 3 jaar dat ik airsoft nog nooit mijn loop schoongemaakt, is dat nodig?
Speel alleen op gbb pistols op hpa.
 
Echt heb in de 3 jaar dat ik airsoft nog nooit mijn loop schoongemaakt, is dat nodig?
Speel alleen op gbb pistols op hpa.

Ligt aan waar je speelt hoe erg het nodig is. Ik had de vorige skirm in een zanderig gebied gespeeld, veel prone gelegen en door loopgraven gekropen. Er zat flink wat zand in de loop daardoor.

Als je alleen binnenspeelt en je replica nooit de grond aanraakt is het enige wat er in kan komen stukjes van je eigen BB's en spul wag in je gas zit als je met gas speelt.

Replicas op hpa en gas met blowback moeten regelmatig gesmeerd worden en daar kan ook smerigheid van in je loop komen.

Tldr hangt af van je speelstijl maar zou het altijd eens in de zoveel tijd doen.
 
Mwah zou het idd zeker om de zoveel tijd doen, bij gbb's zit er altijd siliconen olie in het gas gemengd, dat komt dus constant weer terug in je loop en dat laagje olie neemt dan weer elk vuil en stof op, oftewel elke zoveel skirms daar even een doekie doorheen is niet verkeerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie en Kevinvr
Ik blijf t grappig vinden, sommige mensen "Nou ik ga cqb spelen moet ik niet zoveel lopen" HAHAHAHAHAHAHA
is en licht eraan hoe en waar je speeld (als je run en gun gameplay doet ontkom je er niet aan high pace play.
MAar je hebt ook cqb wat tactischer gaat en geen (speedsofters is ) ik hou een beetje van beide niet te langzaam maar ook niet alleen run and gun met hpa trigger happy speedsofters (normale firerate waar je na 1-2 hits nog hit kan roepen en hand omhoog doen i.p.v. 15 in je rug hebben
 
Ook al ren je niet, dan heb je nog steeds spierpijn.
Je staat de hele dag je gewicht te verplaatsen om op verschillende hoogtes om de hoek te kijken en schieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Het ejection port klepje op mn Secutor Velites V-S(pring) gaat open met het cocken.
Klepje gaat niet meer dicht na de tijd en blijft dus half of voor 1/3e openstaan.
Het klinkt ook alsof er een stukje kapot plastic ergens in het geweer rammelt / heen en weer schuift.
Ergens heb ik het vermoeden dat dit samenhangt, maar ik weet het niet en ben te schijterig om hem open te klauwen.

Ik stoor me hier suf aan, ook al functioneert de replica hier niet minder om.
 
Potverdorie mijn videokaart (GTX780) overleden , grrrr geen geld voor een nieuwe , nah ja maar weer effe goed rondneuzen .
 
Pakketje met nieuwe gear naar het postkantoor gebracht omdat er niemand thuis was.....

Maar mag niet klagen omdat het pakket met 8 dagen geleverd is vanuit sint Petersburg, Rusland. Wat echt snel is!
 
IMG-20190207-WA0022.jpeg

Ik heb een metacarpaal (waarschijnlijk) gebroken. Nu een week gips en dan opnieuw beoordelen of ik langer in het gips moet of dat het klaar is..