KSC/KWA M93RII problemen

@Rick191 zal er zeker rekening mee houden goede tip ;)
hoop echter dat ik niet hetzelfde probleem krijg weet ook niet welke ik binnenkrijg aangezien ik hem bij pirosport vandaan heb i.p.v gunfire. las wel dat kwa en KSC wel wat verschill in zit kwa kwaliteit controle en externals dus we zullen zien.

De aceton zal naar verloop van tijd ook de bucking aantasten, de vraag is dus hoe vaak je het truukje kan uithalen voordat de bucking echt onbruikbaar wordt. Een en ander zal afhangen hoe snel de bucking weer vol zit met siliconen... maar als je maar 1 BB in de maand schiet kan je nog wel ff vooruit ;)

• Leuk
Waarderingen: Rick191 en Vladimir
Hey @Rick191 hoe snel kreeg je dit probleem of kreeg je dit naar paar mags leeg op full auto? heb nu 2 mags leeg geschoten beetje in de tuin en tot nu toe ziet alles er nog goed uit.

Voor het skirmen hebben we er een paar honderd bb's doorheen geschoten. En met het skirmen ging het met het tweede magazijn mis. Fps'en deed hij nog gewoon. Ik weet niet of de bucking tijd nodig heeft om op te zwellen, maar er zaten twee weken tussen het eerste gebruik en de skirm

Ik ga morgen nog even kijken of hij het nog doet aangezien ik er 2 magazijnen doorheen heb gejaagd nadat ik de aceton fix heb gedaan. Als hij het niet meer doet dan heb ik nog de tijd om hem uit elkaar te schroeven. En als hij het nog doet dan moet het zondag goed komen.