Laten we het gewoon voorkomen en elkaars ogen sparen! Lijkt me niet de bedoeling om elkaar blijvend letsel toe te brengen.
Ik zag idd ook cat. 1 muv 1m en cat. 2 muv 2m lazers toegestaan.Ik zag deze nieuwsbrief ook binnenkomen. Vond het stuk over de lasers frappant. Ze kunnen het beter afraden. De mogelijke versterking door scopes wordt niet eens meegenomen. Lekker weer, NABV! Gewoon NIET!
De NABV moet duidelijk stelling gaan innemen op dit punt, ook m.b.t. flashlights. Dit doet me denken aan dat Tornado verhaal, wel/niet/half toegestaan, weet ik het. Dat is nu nog steeds niet duidelijk geworden, hoewel sommige orga's ze wel toestaan.
Mijn idee: lasers nooit toegestaan onafhankelijk van het aantal mW's, flashlights toegestaan tot een max. aantal lumen.
Wat stel jij voor als maximaal aantal lumen?flashlights toegestaan tot een max. aantal lumen.
Tja.... In principe is het gewoon duidelijk dat de NAVB (en waarschijnlijk de meeste organisatoren) het toestaat, maar dat je medespelers het waarschijnlijk niet waarderen. dus echt duidelijk is het nog nietMaare... Heb ik er nu voor gezorgd dat de NABV dit verduidelijkt?