Oh niet goed gekeken, bedankt voor de ontvangst. Je hebt wel gelijk over de kleine kinderen maar er zal toch niet zoveel verschil tussen een 18 en 17 jarige zijn. Off topic ik woon in Rotterdam en wil graag buiten airsoften is brielle dan geschikt( ben je daar al geweest, zoja kan je dan vertellen hoe het daar is?)
Hey en welkom! Als je zegt dat er geen verschil is tussen 17 en 18, is er ook geen verschil tussen 16 en 17 enz. enz. Zo blijf je bezig
Er word ergens een lijn getrokken en dat is op 18 jaar.
Heb je wel eens in Brielle gespeeld en zo ja is het een goed plek
Een vraagje? In het begin wilde ik een dmr rol spelen, ik hoorde van een aantal airsoftspelers dat je een aeg net zo goed kan laten schieten en dat sommige velden een twee seconde delay hebben, hierdoor zocht ik al een tijdje naar een aeg en kwam ik de g&g cg predator/warthog tegen. Is dit een goede replica?
Alvast bedankt
Zijn prima replica's om mee te beginnen. Misschien ook even kijken naar de Specna Arms modellen. En Tipmann heeft een nieuwe budget AEG uitbracht.
Ik wil wel graag dat er een (goede) mosfet in zit, dat er een quick spring change mechanisme is en dat het van metaal/ijzer is
Onder de 400. Zou je dan een specefieke replica kunnen noemen. Alvast bedankt voor de info.
Een vraagje? In het begin wilde ik een dmr rol spelen, ik hoorde van een aantal airsoftspelers dat je een aeg net zo goed kan laten schieten en dat sommige velden een twee seconde delay hebben, hierdoor zocht ik al een tijdje naar een aeg en kwam ik de g&g cg predator/warthog tegen. Is dit een goede replica?
Alvast bedankt
Een DMR rol is op meerdere dingen te verhalen.. En het zijn eigenlijk drie keuzes die je zou moeten maken..
Optie 1: Je bouwt je AEG vanuit een full-auto model om naar een super ver schieten, mega accurate AEG.
Optie 2: Je bouwt van je AEG om tot een semi-auto apparatus en zorgt voor een goede accuraatheid en range.
Optie 3: Dit is de optie die je het dichts bij een ECHTE DMR brengt en dat is dat je een DMR platform (M110, SR25, SVD, M24) koopt en hem daarna beetje gaat upgraden.
Het is maar net wat je zelf het meeste ligt. Ikzelf kom het liefst zo dicht mogelijk in de buurt van het echte dus zal je mij niet zo snel met een 5.56mm (kaliber) vinden op een veld. Ik hou het liever accuraat en realistisch en ga voor 7.62mm mags. (ik heb zelf een mooie Ares SR25 AEG en m;'n volgende gaat een VFC SR25 GBB zijn).
Dat sommige velden een 2 sec delay hebben is helaas.. maar zolang je een mosfet of quick change spring hebt kan je dat makkelijk opvangen. Of je hebt een midrange/full-auto AEG erbij voor deze velden, dat doe ik namelijk.
Al met al.. het ligt eraan hoe je speelt.. Function over Fashion of andersom.
Bedankt
Ik wil vooral ver kunnen schieten en accuraat( hoef niet per se full auto te gebruiken, maar wil ook geen bolt action). Ik wil ook niet dat mijn AA heel lang is. Ik was een beetje aan het kijken en vond deze AA
http://www.patrolbase.co.uk/airsoft...o-km7-7inch-octarms-m4-black.htm#.Wker9fDtSEd
Je kan als je een programmer van ares koopt instellen op semi-semi, hierdoor zou ik deze replica kunnen gebruiken als dmr en waneer er problemen zijn op een veld met 2sec delay kunnen switchen naar de normale stand er is ook een quick change systeem, waardoor ik de fps dan makkelijk kan regelen.( er zit ook een mosfet in)
Zou dit dan handig zijn en is dit een goede replica?
Bedankt voor de moeite
Ja maar je gaat rare blikken krijgen als je daar mee als DMR aan komt, plus als je een DMR wil hebben die werkelijk veel verder schiet als een AEG op 360 FPS dan zul je wel wat meer moeten doen als een veer wisselen. FPS heeft minder invloed op range dan mensen denken. Enigste voordeel is dat je makkelijker zwaardere bbs kan verschieten.
Wat kan ik dan als andere upgrade doen om mijn bb's verder en accurater( afgezien van barrel change) te laten komen zonder meer fps te gebruiken?