Leuke outdoor locatie gezocht voor skrims

Gecko

Member
11 mrt 2024
10
2
Dag mensen,

Ik en men team zijn een beetje opzoek naar andere outdoor locaties in België of het zuiden van nederland( max 1,5h rijden van de kempen) om wat meer afwisseling te hebben en meer terreinen te leren kennen.
Gekende locatie zijn, Fort knox, Fort Barchon, The chambers, the wildernis en The Trench in Landgraaf.

Thx
 
airsoft de veluwe komt jullie kant op verder weet ik het niet wat er in het zuiden van het land is
 
Area 077 in Venlo is in het zuiden van Nederland. Leuke CQB locatie met combi van binnen en buiten. Verder is the Trench helaas verleden tijd, maar zoals hierboven wordt gezegd komt veluwe airsoft naar ergens in Limburg.
 
VA gaat inderdaad over naar Airsoft Brothers in het plaatsje Horst. Dat is 1 outdoor locatie.

Verder is ATC-eXperience Veldhoven een buitenveld, maar ik weet natuurlijk niet of dit je smaak is.
Qua nederland houdt het dan ook wel op qua outdoorlocaties, welke in NL sowieso in de minderheid zijn momenteel. Je gaat dan meer richting Belgie, maar daar heb je volgens mij ook al aardig wat afgevinkt.

Ik weet even niet hoever Nijmegen rijden is, mogelijk net op de grens van 1,5 uur, maar je hebt daar nog Area 24 zitten. Zelf geen ervaring mee, maar misschien een mogelijkheid.

Buiten het 1,5 uurs rijden om kan ik Copperhead Airsoft in Assen aanraden, maar zoals al gezegd: dat is veel verder rijden als 1,5 uur.