M9A1 veer

OmeMarkie

Member
27 sep 2023
7
1
Trophies
1
Weet iemand óf en waar in Nederland of Europa voor een M9A1 een “trigger bar spring” te koop is?
De veer die de triggerbar omhoog houd is eruit gesprongen tijdens het wisselen van grips en is nergens meer te vinden. Geen idee hoe deze veer in het Nederlands heet eigenlijk. Bij voorbaat dank voor de hulp.

Bijlagen

• IMG_2674.jpeg
    IMG_2674.jpeg
    96,3 KB · Weergaven: 8
Geen idee waar je ze kan krijgen.
Maar bij mijn oude M9 is dit toen ook gebeurd. Gelukkig wel nog gevonden.

Of je kijkt voor een 2de hands voor parts?

Succes ermee 🙂

• Leuk
Waarderingen: OmeMarkie
Weet iemand óf en waar in Nederland of Europa voor een M9A1 een “trigger bar spring” te koop is?
De veer die de triggerbar omhoog houd is eruit gesprongen tijdens het wisselen van grips en is nergens meer te vinden. Geen idee hoe deze veer in het Nederlands heet eigenlijk. Bij voorbaat dank voor de hulp.
Ik neem aan dat de fabrikant van de replica wel terug te vinden is op het wapen ?
Dan even een exploded view googlen van dit ding zodat je het partnummer kunt achterhalen.
Dan de fabrikant mailen of ze dit kunnen leveren OF de verkoper....

Als je t boekje nog hebt wat meestal bij je replica zit staat vaak achterin of voorin een exploded view van alle onderdelen met nummer. Als je dat niet hebt zou ik eens op de website van de fabrikant kijken daar staat meestal wel iets op qua onderdelen.

• Leuk
Waarderingen: OmeMarkie
Dank voor de reactie. Er is dus geen (web)shop hier in de buurt die dit soort dingen verkoopt begrijp ik. In America wel, maar die leveren niet maar Europa. Ik ga de fabrikant contacten. 👍🏼