Me zelf Voorstellen Nieuw in de Airsoft.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tolga
  • Startdatum Startdatum
Haha naja ik denk dan dat het aan mij ligt.

Ik had wel uitleg gekregen over een lipo batt maar ik heb die niet gekocht

Deze was 24.95 en de verkoper zij dat het de zelfde was alleen van iets betere kwaliteit.

Dat is behoorlijk veel voor een accu, accu's kun je het beste kopen op Hobbyking. Dan betaal je voor de zelfde Lipo 7 of 8 euro, moet je soms wel de juiste connector eraan solderen.

Hé Tolga,

Welkom op het forum en veel plezier in de airsoftwereld! Wat Niels zegt klopt totaaaaal niet hoor! ;)

En gezelligheid is Bunkerhill een van de beste er is meestal een vaste groep van ACN leden en in het begin is het misschien een beetje akward, maar na zo'n weekend spelen ken je iedereen wel!

Het is bij ons op Bunker Hill nooit awkward! ;)

Anyways,
Als ik je gear zo zie kan ik je aanraden inderdaad een paar midcaps aan te schaffen (en uiteraard pouches waar ze inpassen op je vest). En heb je ook een holster voor je 1911? (1911; goede keuze!)

Daarnaast nog even de tip om niet zomaar voor een 11.1v LiPo te gaan; hij schiet er niet harder door, maar zorgt voor meer belasting op je gearbox waar o.a. een aantal tandwielen ervoor zorgen dat er luchtdruk opgebouwd wordt en zo de bb weg laat schieten. Als je deze tanden niet optimaal op de piston laat aansluiten (wat erboven zit), kan een 11.1v LiPo te zwaar zijn, dan slijten je tanden weg (omdat de hoek niet optimaal is, en er eigenlijk steeds een minuscuul stukje tandwiel afbreekt).

Ik zou je aanraden voor een 7.4v te gaan, en als je besluit te gaan upgraden (bijv. shimmen (tandwielen beter plaatsen) en je AOE aanpassen (tandwielen perfect uitlijnen met je piston) of je airseal nagaan; constantere en hogere fps of een betere inner barrel (betere groupings) etc.), dan kun je voor een 11.1v LiPo gaan met de voordelen een betere trigger respons (snellere schietreactie als je de trekker overhaalt en een hogere ROF).

Succes!

• Leuk
Waarderingen: Hertenvacht
Hé Tolga,

Welkom op het forum en veel plezier in de airsoftwereld! Wat Niels zegt klopt totaaaaal niet hoor! ;)

Het is bij ons op Bunker Hill nooit awkward! ;)

Anyways,
Als ik je gear zo zie kan ik je aanraden inderdaad een paar midcaps aan te schaffen (en uiteraard pouches waar ze inpassen op je vest). En heb je ook een holster voor je 1911? (1911; goede keuze!)

Daarnaast nog even de tip om niet zomaar voor een 11.1v LiPo te gaan; hij schiet er niet harder door, maar zorgt voor meer belasting op je gearbox waar o.a. een aantal tandwielen ervoor zorgen dat er luchtdruk opgebouwd wordt en zo de bb weg laat schieten. Als je deze tanden niet optimaal op de piston laat aansluiten (wat erboven zit), kan een 11.1v LiPo te zwaar zijn, dan slijten je tanden weg (omdat de hoek niet optimaal is, en er eigenlijk steeds een minuscuul stukje tandwiel afbreekt).

Ik zou je aanraden voor een 7.4v te gaan, en als je besluit te gaan upgraden (bijv. shimmen (tandwielen beter plaatsen) en je AOE aanpassen (tandwielen perfect uitlijnen met je piston) of je airseal nagaan; constantere en hogere fps of een betere inner barrel (betere groupings) etc.), dan kun je voor een 11.1v LiPo gaan met de voordelen een betere trigger respons (snellere schietreactie als je de trekker overhaalt en een hogere ROF).

Succes!

Hey dank voor je reactie ik heb veel posetiefe verhalen gehoord over de bunkerhill dus staat zeker op mijn to GO lijstje.

Over het upgraden van mijn aa moet ik wat meer tijd nemen om te snappen hoe het allemaal inelkaar zit.

Ik ga morgen nog 2 midcaps halen dan heb ik 3 midcaps en 1 highcap denk dat dat wel een leuk begin is.

Ja een dijbeenholster heb ik ook van umarex

Welkom Tolga!

Een hoop reacties al! Bunker Hill met wat awesome forum gangers is altijd aan te raden ja! :D

Welkom Tolga!

Een hoop reacties al! Bunker Hill met wat awesome forum gangers is altijd aan te raden ja! :D

Hey haha ja idd maar wel tof ! Dat er leven zit in het forum en behulpzame leden !

Eerst is iets in de buurt denk ik eenmaal ervaren ga ik waarscheinlijk de eerste maanden het hele land door haha.

Hallo! Welkom!

Om met de deur in huis te vallen (binnen zonder te kloppen). Als je het leuk vindt kan je deze zondag in Lelystad met mij en @Camilo lekker skirmen.

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Welkom! Goed om te zien dat je al goed hebt nagedacht over wat je wil gaan gebruiken op het veld en dat je open staat voor tips en suggesties! Succes met het uitzoeken van een eerste skirm!

Hallo! Welkom!

Om met de deur in huis te vallen (binnen zonder te kloppen). Als je het leuk vindt kan je deze zondag in Lelystad met mij en @Camilo lekker skirmen.

Inderdaad gezellig! Je kan zo aanhaken, ik ben te herkennen aan m'n OD groene outfit (en waarschijnlijk SVD over m'n schouder haha)

Ik kan je ook nog wat basic skills leren als je wilt. weet niet hoe bekend je bent met alles :p

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Suriana