Hé Tolga,
Welkom op het forum en veel plezier in de airsoftwereld! Wat Niels zegt klopt totaaaaal niet hoor!
Het is bij ons op Bunker Hill nooit awkward!
Anyways,
Als ik je gear zo zie kan ik je aanraden inderdaad een paar midcaps aan te schaffen (en uiteraard pouches waar ze inpassen op je vest). En heb je ook een holster voor je 1911? (1911; goede keuze!)
Daarnaast nog even de tip om niet zomaar voor een 11.1v LiPo te gaan; hij schiet er niet harder door, maar zorgt voor meer belasting op je gearbox waar o.a. een aantal tandwielen ervoor zorgen dat er luchtdruk opgebouwd wordt en zo de bb weg laat schieten. Als je deze tanden niet optimaal op de piston laat aansluiten (wat erboven zit), kan een 11.1v LiPo te zwaar zijn, dan slijten je tanden weg (omdat de hoek niet optimaal is, en er eigenlijk steeds een minuscuul stukje tandwiel afbreekt).
Ik zou je aanraden voor een 7.4v te gaan, en als je besluit te gaan upgraden (bijv. shimmen (tandwielen beter plaatsen) en je AOE aanpassen (tandwielen perfect uitlijnen met je piston) of je airseal nagaan; constantere en hogere fps of een betere inner barrel (betere groupings) etc.), dan kun je voor een 11.1v LiPo gaan met de voordelen een betere trigger respons (snellere schietreactie als je de trekker overhaalt en een hogere ROF).
Succes!