Mezelf toch even mengen in dit interessante forum!

Heeeeeele goede keuze van die M9 ;) Subtiel, maar erg strak qua design. Zon handcannon zit alleen maar in de weg ;) 
 
Tip: een Glock past perfect in een open M4 mag pouch (schijnt ervoor gemaakt te zijn) en mijn M9 past er ook goed in
 
Jep! Daarbij moet je met de M9 alleen wel oppassen dat je geen mags verliest, aangezien de mag release knop tegen de pouch drukt. Heb ik afgelopen Bunker Hill bijna meegemaakt. Dankzij een oplettende Maarten Camphuisen is mij dit drama bespaard gebleven. 
 
Haha, @Sander zn befaamde 'handcannon' vasthouden zou me een eer zijn hoor.


En @Jan, @Michiel, dat zijn nou eens hele handige tips, I'll remember that, bedankt! En pff, een Maarten die je mags voor je in de gaten houdt, wat een luxe ;)
 
Ja die @campesteijn is me er eentje,, hij maakt zelfs jan zijn bed op en pakt zijn tas in etc etc etc.

om over het schoenen poetsen nog maar te zwijgen........
 
Ok, die schoenen poetsen.......too much........maar de rest >;-) .......ik zeg: Major Kissass


 
 
Ja die @campesteijn is me er eentje,, hij maakt zelfs jan zijn bed op en pakt zijn tas in etc etc etc.

om over het schoenen poetsen nog maar te zwijgen........

Nu kunnen we Jan de schuld niet meer geven voor het niet poetsen van ze schoenen... Het was gewoon al de tijd @campesteijn die het niet deed... damn 



Ok, die schoenen poetsen.......too much........maar de rest >;-) .......ik zeg: Major Kissass


 
EDIT: Of toch niet... xD